ememelie

Alla inlägg under november 2010

Av Emelie - 11 november 2010 22:50

Jag har totalt glömt bort denna blogg. Har börjat skriva på våran nya http://antasben.blogg.se/, och fokuserar mest på den nu. Såg nu när jag loggade in att jag hade kommentarer om att jag skulle uppdatera mer ofta och även att det finns några tappra läsare om dagen kvar. Men läs gärna vår nya och jag får se om jag återupplivar den här bloggen någon gång i framtiden!


Men jag lever iallafall! Har börjat gymnasiet på musik och det rullar på för fullt! Underbar pojkvän, underbara vänner och livet leker, det känns toppen. Har hunnit vara en sväng till London på lovet, men nu är skolan igång igen, men det är inte länge kvar tills jullovet nu heller!


Så det är vad som händer i mitt liv just nu för er som fortfarande läser. Ska försöka slänga in något inlägg då och då. Ha det så bra!

  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards