ememelie

Alla inlägg under mars 2010

Av Emelie - 31 mars 2010 20:59

Något du inte visste om mig? Här kanske du får reda på det.

Bland det värsta jag vet, är när någon smaskar då den äter.


Hatar att vissa människor inte kan hålla igång ett samtal, som leder till pinsam tystnad. Det är illa.


Jag lever för dagen, och tänker inte på vad jag kommer tänka om mig själv som ung då jag är äldre.


Jag tycker att killar är lättare att umgås med än tjejer.


Det är nästan så att jag inte klarar av att spara pengar, pengar är ju till för att slösas?


Jag är rätt obrydd om det mesta, blir inte speciellt sur. Det ska vara något som är väldigt illa om jag ska bli sur på riktigt. Och den som förtjänar det får ta skiten.


Jag har aldrig varit nöjd med min klass på Sörböle.


Jag ska skaffa egen hund om 1-2 år.




Ja, där har ni lite onödiga saker för er som vill läsa. Har inte så mycket mer att skriva ikväll. Har gjort klart min recension på franska och jag ska strax se film, duscha ska jag också försöka hinna göra ikväll.


Imorgon efter skolan kanske folk ska och äta på Dallas till lunch, vi får se hur det blir med det. Annars blir det nog en runda på stan hur som helst. Ha en skön kväll!





Av Emelie - 31 mars 2010 16:24

Hål i 3 timmar idag mellan 09.30 och 12.30, riktigt värt. Var och såg innebandy på Campus. Det gick inte så bra för Sörbölelaget av det jag såg, men har inte hört hur det gick senare. Jag och Cicci ledde gympalektionen och det gick väl... ja, hyfsat för att ha varit så oplanerat tycker jag ändå. Han sa inget betyg för han visste inte vad han skulle sätta för betyg, haha hur ska man ta det? Aja.


Ikväll ska jag skriva en recension. PÅ FRANSKA. Hur fan ska det gå till? Det går inte alls. Ska kriga och försöka få ihop en bra iallafall. JAG VILL HÖJA MITT BETYG I FRANSKA. Får väl se hur det går med det.


Imorgon slutar vi 10.45, kan det bli bättre? Tror nästan inte det. Får se vad det blir att göra resten av dagen/kvällen. SEN ÄR DET HELG!


Nu har jag tänkt äta middag appropå inget.

Av Emelie - 30 mars 2010 23:09

Kom hem från Linus för ett tag sen! Det blev se hockey, prata, mysa massa och plugga på SO. Avslutades med glass också! Toppenkväll har det varit, som alltid med Linus! Du är bäst i hela världen! Det var kallt att cykla hem, fick bara ännu mer längtan till sommaren...Men nu är det som bara 2 månader kvar! Eller mindre till och med? Ni fattar. Galet vad jag längtar!


Imorgon har är det skola som vanligt, vi har hål i 3 timmar dock. Tror det blir att fara och se innebandycup på Campus som folk i klassen/skolan spelar i. Sen på torsdag går vi till kvart i 11, känns endast förjävla bra! PÅSKLOV!


Förövrigt så ser det ut att bli en tripp till Haparanda/Sundsvall för Ikea någon gång i april/maj. Över en helg och bo på hotell och grejer, jag bangar inte! Men det är som sagt ett tag kvar.


Nu ska jag lägga mig och se tv/sova/dator, JAJA GODNATT

Av Emelie - 30 mars 2010 19:27

Skola idag som vanligt, inget spännande. Spelade efter som vanligt.


Sen dess så har jag ätit middag och tagit mig iväg till Linus. Sitter i hans rum nu medans han duschar, vi får se vad vi ska göra ikväll, kommer bli toppen hur som helst! Visst är det hockey förresten? Klart det är. Det var rätt många som skulle dit och kolla hörde jag, måste vara jättekul! Hoppas vi vinner, inte för att jag är så insatt, men det är min pappa kan jag lova.


Nu ska jag inte skriva så mycket längre, ska snoka efter någon bild att lägga in och... där har vi den!

 

Av Emelie - 29 mars 2010 23:52

Måndagen är avklarad. Skola, sen ridning och sen en powerwalk längs älven i 40 min. Nu är jag trött, så jag ligger i sängen och ser på Desperate Housewives som vanligt. Gruvar mig för morgondagen, skola känns inte peppat och jag längtar sjukt mycket till påsklovet, och framförallt sommarlovet. På torsdag är det exakt 8 veckor kvar tills jag flyttar, 10 veckor kvar tills Göteborg med klassen och 11 veckor kvar tills skolavslutningen. Avslutningen på Sörböle, känns skönt. Men nu ska jag inte drömma mig bort här.


Imorgon är det som sagt skola, efter det spelning på musikskolan, bara en kort stund och sen på kvällen ska jag vara med Linus verkar det som, kommer bli toppenbra! Vill bara att dagen ska gå fort så jag får vara med honom, du är bäst älskling!


Nu har jag tänkt sova, har dock sovmorgon till 9 imorn, känns så grymt skönt. Sov gott!



Av Emelie - 28 mars 2010 23:53

Så snyggt.

Sitter och ser gamla Desperate Housewives-avsnitt, vilken grym serie det är! Har spanat in två armyjackets som jag dreglar efter, förbannat snygga! Har en militärgrön jacka, fast gillar inte modellen på det, ska försöka hitta mig någon nu till våren!


Hur som helst så ska jag gå och lägga mig nu, måndag imorgon! Det blir en kort vecka, slutar 10.45 på fredag och på onsdag så ska vi och se innebandycup någon gång på dagen, kommer inte ihåg när det var. Men det lär bli en slapp vecka iallafall. Men godnatt!  


Och förresten, nagellacket från Isadora blir hissat, grym färg! Den är inte riktigt lika ljus som på bilden där nere, men supersnygg färg. Värt köp!

Av Emelie - 28 mars 2010 18:39

+ Inte ens en vecka kvar till påsklov!

+ Slutar 10.45 på torsdag!

+ Inget prov att plugga till i veckan, om jag har rätt?

+ Jag har världens bästa pojkvän och vänner!

+ Taking the Stage på MTV, GUD SÅ BRA


- Det riktigt äckliga vädret, ska det inte sluta snöa snart?

- Vinter, sommar ska det ju vara!

- Min mobil som inte verkar gilla mig längre, ny?

      - Det går inte att ta sig någonstans


Nu har jag varit på körsaken från halv 4 till 6. Det var egentligen från 3, men eftersom att bilen FASTNADE så tog vi oss inte iväg. Grattis till oss. Är hemma nu hur som helst och ska bara ta det lugnt och äta middag. Det känns jättekonstigt att det är så ljust och klockan är strax 7, jag känner mig inställd på att klockan är typ, 4? Friskt. Näe, jag skriver mer senare!


Av Emelie - 28 mars 2010 00:18

Bild från i julas när Anna är var back in Skell! I sommar blir det dela lägga med bruttan, inte spårat länge kvar nu!

 

Och nu går jag och lägger mig, som den slitna krigaren jag är. Slapp jobba hos pappa imorn, vi ska ta det under lovet ist. TJÄNA! Näe nu orkar jag verkligen inte skriva mer, ska bli riktigt skönt att sova. Godnatt!  

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards