ememelie

Alla inlägg under augusti 2009

Av Emelie - 29 augusti 2009 19:55

Idag har vi varit på Moderna muséet, inte på min begäran. Det fanns lite kul där, mest tråkiga tavlor och en sur vakt som skällde ut mig när jag skulle fota Anna, lovely. Sen tog vi bussen till Norrmalmstorg och gick runt där och köpte massa, nu är snart mina pengar slut, tyvärr, men så går det i Stockholm. Idag köpte jag Dust-it, tröja från Gina, kavaj från Zara  och väst. Imorn lbir det slutspurten efter jag har sprungit milen, toppen! (Y) Får se hur det går att springa, är ju fortfarande sjukt förkyld, hoppas vilja räcker!


Men imorn får jag iaf träffa min älskling igen som jag saknar så sjukt mycket, blir nog hur bra som helst :*(L) Vill inget hellre än att vara med han just nu :$

 Men nu ska vi springa upp på rummet och kolla nån film, sen blir det sova tidigt och tagga milen imorn, SOV GOTT!


Av Emelie - 29 augusti 2009 00:00

HEJSAN!
Nu har jag hunnit vara i huvudstaden i en hel dag, sjukt vad tiden går fort. Idag har vi varit på 2 museum och gått runt i massa affärer, SJUKT vad mycke bra second hand det finns här! Har hursomhelst hunnit köpa ett par Cheap Monday-jeans en minijacka, hårstyling från Makeup-Store, hårspray och shorts. Mycket kvar att spendera=mycke kvar att shoppa. Imorn så blir det Drottningsgatan, vare sig dom andra vill det eller inte! Anna vill gå på Skansen, känner ingen överdriven pepp men lär väl inte ha nåt val.


Ikväll har vi varit på bio och sett Public Enemies, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa shit vilken sjukt jävla bra film, SE, SE, OCH SE! Och sen gick vi ett tag i regnet, åkte tunnelbana och nu är vi på hotellet. 


Jag kommer hem på kvällen på söndag och då ska jag vara med min älskling som jag saknar så sjukt mycket, efter en dag, jaja, sanningen ska väl ändå fram förr eller senare, men så är det:* 


Nu ska vi gå upp och se The Pianist, en till bra film och jag kom just på att jag inte kan mysa och äta godis, för sånt har man ju slutat med, duktigt av mig tycker jag faktiskt. Imorn ska jag köpa den zuupersnygga Zara-kavajen, übersnygg! Där ryker de mycke pengar! Men ska försöka att inte tänka på de så mycke ikväll. GOD NATT!

Av Emelie - 27 augusti 2009 23:25

Har packat sen jag kom hem idag, och det är BARA fjällengrejerna! Har inte ens packat till Stockholm än och känner ingen ork att göra det heller. 05.00 stiger vi upp imorn och planet går 06.25,paaarty.Jaja, 1000 riksdaler har jag och Cheap Mondayjeans SKA köpas, 2a paret blir det nu. Sen massa på Monki antar jag, aja, kommer bli toppen iaf att komma tillbaks till Skellefteå med nya kläder.


Var iaf och kollade på träning idag, träffade Linus och han pussa på han också :]<3 Sen efteråt satt jag, Ida, Sofie och Jonna och pratade ett bra tag ute i dimman. Sen for jag hem och återgick till min packing.


Näe men nu ska jag packa min stora lila väska med massa Stockholmssaker, kanske ändå är bra att ha en stor väska när man ska ha hem alla saker man har köpt? Tänkte inte jag på... Men ha ett bra liv iaf, antar att jag inte hinner skriva nåt imorronbitti, så det här blir nog sista inlägget. Vill ta med mig datorn med vet inte hur det kommer gå, den är rätt stor att ha med sig, men vi får väl se helt enkelt. Upp om 5 ½ timme, tagga. Vet inte ens om jag ska gå och lägga mig... Funderar på att vara uppe, måste ändå packa så. Jaja, hare!

Av Emelie - 27 augusti 2009 23:25

Har packat sen jag kom hem idag, och det är BARA fjällengrejerna! Har inte ens packat till Stockholm än och känner ingen ork att göra det heller. 05.00 stiger vi upp imorn och planet går 06.25,paaarty.Jaja, 1000 riksdaler har jag och Cheap Mondayjeans SKA köpas, 2a paret blir det nu. Sen massa på Monki antar jag, aja, kommer bli toppen iaf att komma tillbaks till Skellefteå med nya kläder.


Var iaf och kollade på träning idag, träffade Linus och han pussa på han också :]<3 Sen efteråt satt jag, Ida, Sofie och Jonna och pratade ett bra tag ute i dimman. Sen for jag hem och återgick till min packing.


Näe men nu ska jag packa min stora lila väska med massa Stockholmssaker, kanske ändå är bra att ha en stor väska när man ska ha hem alla saker man har köpt? Tänkte inte jag på... Men ha ett bra liv iaf, antar att jag inte hinner skriva nåt imorronbitti, så det här blir nog sista inlägget. Vill ta med mig datorn med vet inte hur det kommer gå, den är rätt stor att ha med sig, men vi får väl se helt enkelt. Upp om 5 ½ timme, tagga. Vet inte ens om jag ska gå och lägga mig... Funderar på att vara uppe, måste ändå packa så. Jaja, hare!

Av Emelie - 27 augusti 2009 16:03

Skogen idag som sagt, det sög och man pumpa bara omkring runt i skogen till alla stationer och vi blev klara jättetidigt, så kl 1 slutade vi idag, och det behövdes känner jag. Nu är fjällryggsäcken framme och har börjat packa nu. När mamma kommer hem ska vi och handla maten också, är faktiskt rätt taggad nu känner jag. Okej döda mig om jag har glömt nån nu, men dom som skulle med var, TROR JAG: Ida, Matilda, Emma, Tove Julia, Jonas, Johan S, Johan H, Adam, Rasmus och Jesper. Håller inte så jättebra koll, men är i samma matgrupp som Rasmus och Grullebulle och det kommer bli RIKTIGT NICE! Tagga inte Sytertoppen iaf, får se om man joinar.


Sen ska jag även packa till Stockholm ikväll, 06.20 gick planet om jga inte minns fel. Klirr i kassan också, barnbidraget till mig! Cheap Mondayjeans ska köpas, och säkert med från Weekday också, sjukt bra affär. H&M's skoavdelning är ju helt grym i Sthlm också, får inte missas. Loppet på Söndag blir nog tufft, men ska väl kriga mig runt på vilja om jag inte orkar, allt går med våld. Sen flyger vi hem på söndag!


Ska förbi träningen ikväll också, men nu har jag verkligen ingen tid att sitta vid datorn, fattar inte varför jag satte mig alls, men hursom helst, mycket att göra ikväll, får se om jag hinner skriva mer!

Av Emelie - 26 augusti 2009 23:20

GODKVÄLL får man väl säga. For till Linus vid 7 och det kändes som att jag inte hade varit med han på jättelänge, även fast det var bara nån dag sen jag träffade han sist, men så ska det ju vara när man är kär :$ Vi myste och såg tv, pratade och hade kul som alltid, jag har världens bästa kille! (L)



Imorn är det lagdag i skogen med dom nya 6orna och 7orna, också vi 9or och 8orna också förstås, men grejen är ju att dom nya ska "lära känna oss" elr nånting. Så vi ska sprínga runt i skogen på olika stationer och ja, göra massa TREVLIGA saker, mums!


Nu har jag tänkt sova iaf, hoppas det inte regnar allt för mycke imorn, jaja, sov gott.

Av Emelie - 26 augusti 2009 15:34

Idag hade vi NO, engelska, lunch, idrott, skolfoto och nu är jag hemma! Såg ut som ett tard på skolfotot, men jaja. Har varit på Coop med Anna och Epa och nu har vi lagat tacos, sjukt gott. Det är klart nu, så nu kan jag se Top Model tills mamma och pappa kommer hem. Ikväll ska jag vara med Linus, LÄNGTAR! Kommer ha jättekul som vanligt :*(L)


Imorn ska vi ha lagdag ute i skogen, INTE okej! Får väl hoppas att jag hamnar med nån trevlig i min klass. Det skulle bli reng också, fyfan.


Men nu ska vi äta, skriver mer sen, PUSS

Av Emelie - 25 augusti 2009 22:32

Eftersom att jag skulle ha en hemmakväll ikväll så föreslog mamma att vi skulle hyra en film och se den, javisst. For till Hemmakväll och hyrde på mammas begäran Marley och jag, verkade typ vara en vanlig komedi. Jag satt och grät FLODER, vad i helvete? Har inte grinat så mycke på länge, PUSSY! Men jaja, pinsamt okej vet inte varför jag skrev det.


Imorn har vi skolfoto, vet inte vad jag ska ha på mig än, jobbigt bestlut, måste bestämma det ikväll iaf så det inte tar hela morronen imorn.

Har jätteont i halsen nu och kommer typ inte prata  nåt imorn elr ska nog inte röra på mig överhuvudtaget, jo okej det ska jag, men inte mycket, MÅSTE BLI FRISK! Nu ska jag se på tv och sen sova, SOV GOTT!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards