ememelie

Alla inlägg under maj 2009

Av Emelie - 31 maj 2009 18:19

Av Emelie - 31 maj 2009 18:17

bara jag som tycker att inte Norges låt var nåt speciellt? Nog för att Sveriges sög också men, den här var också dali

Av Emelie - 31 maj 2009 17:40

Hittade en bild på mig och Matilda när jag hade lodisdag och kom 20 min sent,l bra jobb Emelie. KOLLA SÅ BIFF JAG SER UT, tänk om jag var de på rikgigt... hhuuuu :(

Klicka f�r att st�nga bilden

Av Emelie - 31 maj 2009 17:32

Jag är så jävla taggad på sommar och sommarlov, NU! Och jättetaggad på attt fara utomland och steka. SNÄLLASNÄLLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Emelie - 31 maj 2009 17:06

 Bilder från igår, kommer från Fridas http://fridaoanna.blogg.se/ blogg, det var mkemke trevligt :)


Shit så sjukt mörkt hår jag har nu :$

Linus, Agge och Viktor badade, SHIIT


Nu har jag iaf ätit middag, och tårta. Middag blev pizza från Dallas, mors dag vettu, och tårta därför också. Jag är proppmätt och jag vet inte vad jag ska göra ikväll iaf. Ska duscha, sen vill jag ut, men ja vet inte om jag orkar :] Ska fixa rescenssionen på datorn också osv, mke att göra. Får väl se vad jag hinner göra. Nu ska jag iaf tjillepilla ett tag och sen ser vi vad som händer, PZ


Av Emelie - 31 maj 2009 14:08

Igår for vi till Medle óch grillade och badade(???) :O och spelade fotboll. Under kvällen hann jag iaf ramla en gång, förvånansvärt lite faktiskt med tanke på min balans och min fot :O Det var trevligt iaf och vädret var på topp! Vädret är ÄNNU mer på topp idag, och jag har suttit ute och stekt, men de går fan inte för de är så jävla varmt, 30 grader har vi nu och jag får typ panik varje gång jag går ut i solen ;$ Jag sov typ till 1, för jag var hos Linus till halv 3 :$ Sen for jag hem och sov och nu tror jag att han är ute i Emmas stuga med hans familj, kul kul :D Undra när han kommer hem ;$ Jaja, är det nån som är på att göra nåt idag? Smsa 0768088507 i'll be there. Men först ska jag iaf och köpa en tårta åt min madre med min syrra om hon har stekt klart nån gång, jaja, skriver mer sen, PZ


Av Emelie - 30 maj 2009 15:12

Jag kan inte få nog av att sola? Har solat ännu mer nu och nu har jag bestämt mig för att de räcker, annars kommer jag se ut som en kräfta :] Nu snart ska jag laga mat åt the family, de blev ju riktigt lyckat igår så, vi kör idag med :D Sen ska jad bort iaf, nu ska jag fixa till mig lite snart också, PZ!

Av Emelie - 30 maj 2009 14:21

Som jag skrev tidigare så ska en grillning styras upp ikv, tydligen ganska mke folk. Rovön, nja de kändes inte peppat längre för att de alltid har sugit. Så ikv blir det nåt annat, grilla med trevligt folk, och vädret är ju gr8! Kommer bli hur bra som helst. Ska kanske fara in till stan ett tag, måste köpa ett puder ;$ Jag hade inte kvar mycket, och sen tappade jag det i marken, ajajajajajajajajajaj emelie :( Så nu måste jag köpa ett nytt, men kände inte peppen att fara till stan i det här vädret + att jag måste cykla, för jag har ingen moppe :( Och ingen som kan skjutsa mig, och bussarna slutade gå för 25 min sen, så jag är körd. Men jaja, kanske far på Sense, fast dom är jättedyra, men jag får väl se. Nu ska jag torka håret och kanske sitta ute ett tag till om jag inte dör el nåt, men jaja, PZ

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards