ememelie

Alla inlägg under december 2008

Av Emelie - 31 december 2008 11:51

Jag känner mig fan riktigt hurtig idag, steg upp 9 och for och simmade. Trodde aldrig att jag skulle orka stiga upp för jag var uppe till 4 och såg på nåt meegadåligt på TV.


Nu ska jag snart äta lunch, sen följa med min mam och pap ut till Solbacken, dom har godis för 3.90 där, mums. Sen blir det något gott till middag och sen ska jag bege mig till Matildas crib och fira nyår där med några till. Nyårslöften? Njaa, javet inte riktigt, brukar aldrig kunna hålla dom men...


  • Sluta med godis och chirre
  • Inte slösa bort alla pengar och spara till sommaren
  • Träna mer

Det  är typ det jag kan komma på  men jag kommer aldrig att klara det så Men hsh så kommer det bli trevligttrevligt ikväll och jag måste hinna baka nån slags efterrätt också, vet inte riktigt vad. Nåt med choklad säkert, det verkar vara the theme. Emelie kladdkaka och Matilda chokladmousse och Pone vet jag inte, men shit jag vet inte vad jag ska göra för nåt (U) MEN NU har jag tänkt äta, HOOOOOJ! 

Av Emelie - 30 december 2008 22:24

Jaoja då taggar vi nyårs imorn då! Vi ska vara hemma hos Matilda och ha det trevligt, sen ska jag och Emelie sova där :) Det blir spela Buzz, äta massa gott och vara ute och busa :) Vi var och köpte saker dit idag typ partyhattar, chips, dricka, Curacao och Melon som man kan smaksätta dricka med osv :D Också en fet jävla Pommacflaska tydligen :D De kommer bli fett nice iaf :D Sen ska vi ut och busa :) Men nu ska jag fortsätta se The Naked Mile, pzzzzzzzzzz!

Av Emelie - 30 december 2008 20:14

 


Tre saker jag inte förstår mig på:

1. Matte

2. Danska

3. :]?

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet

jag sitter vid:

1. Mobil

2. Papper som Emelie har klottrat på

3. Penna

Tre saker jag gör just nu:

1. Bloggar

2. Smsar

3. Sätter upp håret


Tre saker jag vill göra innan jag dör:

1. Resa runt

2. Find love

3. = bli lycklig

Tre saker jag kan:

1. Spela piano

2. Gitarr

3. Saxofon

Tre saker jag inte kan:

1. Ränka matte

2. Gå på stan utan att slösa pengar

3. Tänka logiskt

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:

1. Beyoncé - Broken hearted girl

2. Lazee - Rock away

3. Amos Lee - Colors

Tre saker jag skulle vilja lära mig:

1. FLYGA haha nä javet inte

2. ?

3. ?

Tre favoriträtter:

1. Tacos

2. Pizza

3. Kycklingsallad

Av Emelie - 30 december 2008 19:38

Höger- eller vänsterhänt: Höger såklart!
Favoritgodis: Aaah shit, måste väl bli choklad
Är det nåt du absolut inte äter: Blodpudding tror jag
Kläder just nu: Turkos klänning och tights, provar inför imorn :)
Musik just nu: Broken Hearted Girl
Sommarplaner: SandraW, Gothia, Umeå, vänner osv!
Saft eller alkohol: Saft
Hur många kuddar sover du med: Tre
Favoritväder: Varmt, eller när det snöar :)
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska<3
Sparare eller slösare: Slösa, no doubt
Kommer du ihåg din första kärlek: Om det är kär på riktigt så är det Linus såklart :)
Tror du på mirakel: Ja, varför inte, det här väl hänt sånna :)
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Jag vet inte
Bio eller promenad: Promenad
Stjärntecken? Vattuman

Rädd för insekter? Typ getingar, usch
Största svaghet: Jag vet inte riktigt...

Det här är jag bra på: Slösa pengar
Chips, morötter eller godis? Chips
Pizza eller hamburgare? Pizza, orkar inte med hamburgare
Skriver du dagbok? Jag bloggar, de är väl nåt?
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Jag vill ha mer i öronen, annars vet jag inte
Stökigt eller välstädat? Palla städa hela tiden, det finns bättre saker att göra :)
Är du rädd för blod? Näe, kan man väl inte säga
Saltar du på maten? Ja!
Gillar du att sjunga? Ja, klart jag gillar att sjunga :)
Anser du att du är stark? Ja såklart, här är biiffen
Brukar du sola? Jaoja, inte solarium dock :)
Vad gör du om du får hicka? Inget
Kaffe, te eller inget? Inget

Har du en besatthet? Haha, asså njae, de tror jag fan inte :)

Av Emelie - 30 december 2008 16:38

Röker du? - Nej
Snusar du?- Nej
Betalar du tv-licens? - Nej
Gör du frukosten själv? -Äter typ aldrig frulle :D
Har du suttit i rätten- Har varit där inne och kollat på en rättegång :D
Har du slagit ner någon? - Vet inte
Har du pussat någon av samma kön? - Nej
Har du varit på strippklubb? -Nej
Vad gör du när du blöder näsblod? - Har aldrig blödit näsblod
När grät du senast? - I typ.......... förrgår

Vem kan du prata om allt med? - Sandra Wallin och Matilda
Har du solglasögon? - Har ett par men brukar inte använda
Skriv en mening på engelska- Go fuck yourself
Vem pussade du senast? - hehe :D
Vem kramade du senast? Matilda elr Emelie
Vad är din högsta önskan just nu? - :]
Vad heter ditt hårspray du använder? - Använder typ inte hårspay längre :D
Vem gillar du?- Många!
Vilken färg har du på tröjan du har på dig? - Svart, grå
Har du string på dig just nu? -Nej ;)
Känner du någon som heter Niklas? - JA :D
Har du bärbar dator? - Nej :D
Är du blyg? - Aldrig blyg :D
Vad tänker du på just nu? - elr VEM :]


NU ska jag snart fara iväg till stan med Anna och hjälpa henne välja skor och jag ska typ köpa jeans! Och sen kanske nåt att ha på mig imorn... Vi får se vad jag hittar :D Pzzzzzzz @out

Av Emelie - 30 december 2008 11:40

I don't wanna be without you babe
I don't want a broken heart
Don't wanna take a breath without you babe
I don't wanna play that part
I know that I love you



Varför ska det ALLTID vara svårt?

Man lever livet en gång och livet är kort

Det borde väl bara vara att go for it

Av Emelie - 29 december 2008 22:47

Av Emelie - 29 december 2008 12:57

Igår på kvällen kom Matilda till mig och sen gick vi till Sunnanåskolan och väntade på Elias, han kom dit sen ringde Richard och frågade om han, Jeppe och Robban kunde joina, så dom kom dit också. Sen började vi gå mot stan och möta Emelie, sen träffade vi hon där och vi gick in. Där träffade jag Simon och Samme, stod och pratade ett tag med Simon sen gick jag in med dom andra och köpte Ben and Jerry's- Cookie Daugh :D Jag och Emelie köpte varsin glassked och åt av den, vart mätta efter typ 5 tuggor sen åt Matilda och Jesper upp den :D Sen ringde vi Nils och frågade om han ville komma ut och vara med oss, så han kom också med :D Efter det gick vi hem till Jesper och såg Sagan om nånting, vet inte vilken av filmerna det var men Sagan om ringen saken och efter det gick vi ut ett tag och då drog Jesper in och vi gick till isen på Sunnanåskolan och var där ett tag. Sen gick jag och Matilda hem till mig och Matilda cyklade hem. Sen satt jag vid datorn ett tag och såg TV och jag somnade typ dirr.


Nu idag så vaknade jag typ nyss, har ätit och gjort mig klar för jag ska på stan med Anna tror jag, jag gillar typ inte att gå på stan med folk för alla vill till olika ställen så det blir bara jobbigt. Ska iaf dit och shoppa ännu mer och nu har fler affärer öppna :D Så det är ju gr8 :D Ska försöka att inte göra av med så himla mke pengar men vi vet ju alla vars det kommer att sluta :) Det blev inge Lule imorn så jag slipper spara till det iaf.


Ikväll får vi se vad som händer, kanske ska vara med Matilda och Emelie elr nåt. Annars ska jag bara ta det lugnt och se film eller nåt :)


OCH nu är typ allt klart inför nyårs tror jag, vi ska vara hos Matilda typ 10 st elr nåt. Också ska vi äta massa och vara ute och sådär :) Det kommer bli råbra tror jag :D Sen snart börjar ju fan skolan om :( FYFAAAAAN! Jag vill vara ledig ännu längre, orkar inte skola. Men nu ska jag iaf göra mig klar och sen fara iväg till stan, tjäna skjuts med Anna YEAH! Pzz @oooout

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards