ememelie

Alla inlägg under februari 2010

Av Emelie - 28 februari 2010 21:09

Kommentar till it's a problemfree philosophy
oj va fint hår !, är det ditt naturliga ?

av Nina


Tack! Ja, det är mitt riktiga om du menar längden! Och färgen är inte naturlig, halverst, men inte riktigt.


Har sett ungefär halva filmen nu, The Notebook. Den är så sjukt fin, man gråter som en jag vet inte vad. Ska fortsätta se nu.

Av Emelie - 28 februari 2010 19:52

Ska strax sätta mig och grina framför denna film, känns som att det var ett bra tag sen jag såg den. Sen ska jag duscha och efter det blir det sova!  

Av Emelie - 28 februari 2010 16:28

Det är så vackert.

Scorett, Nelly


Ska strax äta middag, ikväll får jag se om det blir hemmakväll, eller fara och träna. Det är en så härlig känsla efter man har varit och tränat, man är så nöjd med sig själv. Men jag funderar annars på att göra en "hemmaspakväll", funderar på att ta ett bad, göra ansiktsmask, C-vitaminbomb för ansiktet, ja, helt enkelt bara en myskväll.


Nu vankas det mat i köket, skriver sen!

  

Av Emelie - 28 februari 2010 13:27

Igår kom Rebecka och Anna hit, det var tänkt att vi skulle ha farit till Emmy. Men vi tog oss inte dit, och kände inte peppen att gå i 4 meter snö. Så vi for och var med Rasmus, Elias och deras 2 belgare som bor hos dem. Det var... Ja, lite halvkonstigt. När dom är i belgien så brukar dom gå ut på barer med sina vänner på helgerna, och vad kan man göra här? Typ inget. Så det var väl... Ja. Sen så for dom från mig, så poppade vi popcorn och då började jag, Rebecka och Anna och se film, The Ugly Truth. Men Anna var tvungen att fara, så det blev bara Rebecka som stannade och sov över. Vi vaknade typ vid 11, låg och pratade ett tag och sen åt vi frukost. Och Rebecka for hem för typ en halvtimme sen, och nu ligger jag och bloggar i sängen. 


Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, har lite olika saker att göra, eller ja. Ska nog gå en långpromenad med Mio om jag hinner också. Aja, ha en bra dag! 

Av Emelie - 27 februari 2010 15:03

Ska nog förövrigt och apropå inget och fixa håret på Clive Russel på sportlovet! Längtar förbannat mycket, något måste göras åt håret. Ska kolla med mamma om vi kan boka nu.

Av Emelie - 27 februari 2010 14:46

Känner att jag måste ta tag i mitt liv och städa upp på mitt rum. Det ligger kläder hela golvet, och det är inget skämt. Ska ordna min garderob så man kan hitta där, och sen ska jag damsuga och göra världens städning, nu är det bestämt.


Ikväll så ska jag vara med Rebecka, och Anna W om jag förstod rätt! Vi får väl se vad som händer och hur det blir. Men först som sagt, städning.     

Av Emelie - 27 februari 2010 00:49

Har varit borta hela kvällen, inte haft tid att skriva. Varit på Kaplan med Linke, Viktor, Kim, Casper, Agge och Petter. Bara chillat och det var superkul. Kom nästan nyss in genom dörren. Jag ska upp om typ...6 timmar, så jag borde gå och sova. Men jag är inte alls trött.


Imorgon är planerna... Inga på dagen, och på kvällen ska jag vara med Rebecka! Vi har inte bestämt vad vi ska göra, så vi får helt enkelt se. Men det kommer bli toppen hur som helst! Nu ska jag gå och göra mig klar för sängen, sov gott!

Av Emelie - 25 februari 2010 22:38

Fick skjuts hem från Linus, det är min lucky day! Eller kanske inte, fick bara skjuts för att jag fick punka på vägen dit. Kanske inte så lucky ändå. Hur som haver så tog jag mig till Linus på min punkiga cykel, vi har pratat massor och bara myst! Du är så sjukt bra, bäst i världen! Älskar dig mer än allt. Nästa torsdag, alltså exakt om en vecka, så har vi 1 år! Synd att det är på en torsdag, mitt i veckan... Så det blir att fira det mer ordentligt under helgen, då det förhoppningsvis blir att fara till Umeå och bo på hotell en natt om allt går som planerat! Kommer bli hur kul som helst! Längtar jättemycket!


Nu sitter jag och äter Ballerina Kladdkaka och dricker iskall mjölk, vad gott det låter? Hade aldrig provat den sortens Ballerina förut, men helt klart en favorit nu.


Jag är trött och jag taggar kock-duell imorgon direkt på morgonen när vi har HK, jag ska SLAKTA. Ur vägen. GOD NATT

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards