ememelie

Alla inlägg under oktober 2008

Av Emelie - 30 oktober 2008 14:30

Sandra länkade

Av Emelie - 30 oktober 2008 13:13

Av Emelie - 30 oktober 2008 11:48

Har ändrat min design nu också förresten, får se hur lång tid

det tar innan jag tröttnar på den här då.

Av Emelie - 30 oktober 2008 11:40

Vaknade för ett tag sen, det är bara jag hemma nu. Jag älskar att vara ensam hemma! Anna är i Spanien för hon missade flyget hem igår, mamma är i Källan och pappa jobbar. Han frågade om jag ville gå ut och äta lunch nånstans, vi får väl se hur de blir :D Annars har jag inte så mycekt mer att skriva just nu. Ska boka biljetter till Bond nu snart, ska bara få tag på Matilda. Och då ska jag kolla hur vi ska göra med tider osv, och sen om hon ska sova här elr nåt. Men nu måste jag gå och byta om med hänsyn till alla som är på stan. Har håret i en fet tofs mitt på skallen och allmänt lodiskläder. Puss

/ememelie

Av Emelie - 29 oktober 2008 22:35

Tre saker jag inte förstår mig på:
1. Pedofiler-sjuka jävlar
2. Prostituerade-sälja sig själv till desperata
3. Megafjortisar-Hur dom nu orkar med sig själva


Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordetjag sitter vid:
1. Min mobil
2. En kamera
3. Glass :]


Tre saker jag gör just nu:
1. Msn
2. Apb
3. Blogg


Tre saker jag vill göra innan jag dör:
1. Åka till USA
2. Bungyjump
3. Åka till Thailand


Tre saker jag kan:
1. gitarr
2. sax
3. ANDAS


Tre saker jag inte kan:
1. Lämna in läxor i tid
2. Komma ihåg viktiga saker
3. Tare lugnt


Tre låtear jag tycker att du ska lyssna på:
1. The Building - The Looptroop Rockers
2. Jessy - Dancing in the dark

3. Duffy - Warwick Avenue


Tre saker jag skulle vilja lära mig:
1. åka skridskor.....
2. piano
3. spara money


Tre favoriträtter:
1. tacos
2. gills glass? :]
3. pizzaaa


Goddag alla, nu har jag gjort en sånn här tråkig sak igen. Jag var och kollade på Matildas handbollsträning, sen cyklade jag hem och frös ihjäl ungefär. Nu sitter jag och lyssnar på lite musik osv. Ska inte vara uppe så länge ikv tro ja, har typ ont i halsen:( :( fuckfuck får inte bli sjuk nu bara.


Imorn ska jag bara sooova hela dan imorn hade jag tänkt iaf. Så jävla skönt att ba ligga och dega i sängen, kolla på film och lyssna på musik. gr8. Sen äre Bondpremiär på natten, 23.59 yeyeyeye :] NU ska jag inte skriva mer ikv. Puss/ ememelie

Av Emelie - 29 oktober 2008 10:58

Igår var vi och lyssnade på Mietek Groscher. Så sjukt gullig gubbe, men en helt sjuuuk historia. Grina som fan, det var så jävla hemsk. Om ni får chansen att se honom och lyssna på honom, ta den chansen!!!!!


På kvällen mötte jag Matilda vid Bro, sen åkte vi hockeybussen till ladan och såg matchen. Vi satt 1a,2a, sen stod vi 3dje i klacken. Vi förlorade med 3-4. Men det var fett roligt ändå :D När matchen var slut tog vi hockeybussen tillbaks och började cykla hem. Då kom vi på att vi hade lov, så Matilda följde mig hem. Vi satt vid datorn och pratade ett tag. Sen vid typ halv 11 elr nåt så ringer de på the doooor. MATTEG OCH DAJMEN! Chocktillstånd ett tag. Så dom kom in iaf. Fett kuuul att träffa dom :D Sen vid 12 drog Matilda också. Satt kvar ett tag vid datorn och sen vart de å slagga.


Nu sitter jag iaf och väntar på att kl ska bli 20 över 11 så ska jag fara och möta Mattii och vi ska kolla på en träning i ladan. Sen vet jag inte riktigt vad som händer, vi får väl se :D :D

 Imorn ska jag och Matilda på Bondpremiären, matte och dajmen kanske skulle joina också, fetttttt :D :D Men nu hinner jag inte skriva mer, ska fara alldeles strax. PUSS!

/ememelie

Av Emelie - 26 oktober 2008 19:49

Idag har jag verkligen inte gjort nånting förutom att läst, suttit vid datorn och lyssnat på musik. Och det värsta är att det är rätt dålig musik, iaf vissa. Min spellista:

Violet hill

Since you been gone(?????)

Simlpy the best

Gasolina(?????)

Satellites(?????)

In my dreams

Beat it

Why angels cry(?????)

It's raining men(?????)

Behind those Hazel eyes(?????)

Gallery

Alla som inte dansar(?????)

Feelgood(?????)

Over you

All star(?????)

Ugly(?????)

The Building(Y)

I will survive(?????)

Help!

Through my window(?????)

Viva la Vida


Okej, klaga inte. Jag vet att det är pinsamt, men jag hittade en mapp med gamla låtar. Promise!


Hursomhelst. Nu till mode, vilket jag inte skriver om ofta. Men nu då. Det jag ska skriva om är Uggs. Måste vara dom skönaste skorna som finns. Ungefär som foppatofflorna. Okej, 7kt sköna, men snygga? Nje. Har ÄNDÅ tjatat ett tag nu på mina parents att dom ska köpa mig ett par sådana. Jag menar hur mysigt skulle det inte vara att ta på sig ett par sånna varje dag man ska till skolan? Rätt så. Ett bra exempel på att: "Det är insidan som räknas", halvfula men sköna. Lägger in en bild på dom här superskorna här nere!


Imorn är det skolkör, sen ska jag till stall1. PUSS!

/ememelie


Av Emelie - 26 oktober 2008 14:33

Igår var jag med Stina, Elias, Rasmus och Richard, men han drog efter ett tag. Vi såg Säg att du älskar mig, sen for vi ut ett tag och träffade Joppe, Casper och Danne. Sen for jag och Stina hem till henne, vi satt vid datorn, kollade i skolkatalogen, åt godis och pratade. Sen somnade vi.


På morronen vaknade jag av att Nelly kom in och började krypa på madrassen, haha ;$ Sen låg jag och Stina och pratade lite. Och jag for hem och åt efter ett tag. Nu har jag läst ut min deckare som skulle vara läst till imorn. Heja Emelie! Så det känns bra :) Nu ska jag städa mitt rum så jag får mina pengar...


På tisdag ska vi och lyssna på Mietek Groscher, det blir intressant iaf. Annars håller jag inte så mke koll på vad som kommer att hända i veckan. Det är lov iaf, underbart!


Nu ska jag inte skriva mer, MÅSTE städa. PUSS

/ememelie

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards