ememelie

Alla inlägg under juli 2008

hej

Av Emelie - 29 juli 2008 18:03

Idag har jag varit på stan med matti, vi kollade på skor. Sen ringde jag Linus och frågade vars han och hans vänner var, dom skulle och bada så vi följde :D Men nu ska jag träna om 25 min. Så... Imorn ska jag packa och vara med Linus :D:D:D:D:D:D:D:D Sen på torsdag far jag till Umeå med laget :D KRROOOOOOSSSSSAAAAAA! NU spårar jag, så jag ska byta om. HARE KING

PUSS!

/ememelie

Av Emelie - 28 juli 2008 16:50

Idag vaknade jag typ halv 11 och då städade jag mitt rum. Sen åt jag och cyklade iväg till rondellen där jag skulle träffa Matilda och fara och abda i falket :D Vi var där, badade lite, sen kom Elias, Richard och Flabb :D Så vi var med dom ett tag och sen for vi hem vid 3 för att vi skulle fara till Kyrkholmen ist, så vi var där till typ nu så vi låg och solade där ett tag :D Nu ska jag äta nåt, sen ska blire match mot Morön :D Efter det ska jag vara med Linus och imorn blir det Piteå typ hela dagen, vi ska hälsa på mormor sen min faster Gun i hennes och hennes mans stuga ;D Men nu ska jag äta, så jag hinner inte skriva mer! Skriver mer efter om hur matchen slutade osv :

ALLMÄNT...
Namn: Jag slår dig om du itne vet
Piercingar: öron
Tatueringar: nae
Längd: 175
Skostorlek: 37
Hårfärg: blond typ
Är du kär i någon: jaa
Önskar du att du bodde någon annanstans: gbg skulle sitta fint
Tänker du på självmord: vrf skulle jag?
Tycker andra att du är attraktiv: det tror jag inte
Vilket shampoo använder du: lila sunsilk
Vilken parfym använder du: Emporio Armani Diamonds
Vad är du rädd för: vet inte...

Gillar du att tvätta: vem gör det?
Gillar du Berg-och-Dalbana: JA! JAJAJAJAA

SENASTE...
Film du hyrde: öhm, when a stranger calls tro ja :D
Film du köpte: vet inte
Låten du lyssnade på: fighter
Låten du hade på hjärnan: typ bumbibjörnarna
Låten du laddade ner: vet inte, nedladdningsprogrammet funkar inte
Personen du ringde: Linus tror jag :D
TV program du tittade på: om film gills var det nån film igår på tv :D
Personen du tänkte på: Linus

FAVORIT...
Mat: fläskfilé,mmmm
Låt: Amsterdam - Coldplay
Sak att göra: VARA MED LINUS, LÄTT
Sport: fotboll :D
Dryck: cokecokecokecoke
Kläder: mjukisbyxer
Film: Walk the line
Bil: int fan vet jag

ANTAL...
Gånger du varit kär: vet inte
Gånger ditt hjärta brustit: inte sådär, nån jättestor gång
Hjärtan brustit på grund av dej: vet inte
Gånger ditt namn varit med i tidningen: haha vet inte :(
Ärr du har på kroppen: ett på knät och ett på smalbene :D

SENASTE...
Bok du läste: javet inte...
Personen du fick mail av:mail?

Personen du fick brev av: SANDRA<3
Personen du fick sms av: Linus :D<3
Gången hela din familj åt middag tillsammans: ska göra det nu...

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: badat med matilda :D
Var det kul: joovars :D
Hur tidigt stiger du upp: på sommarn, typ 9 elr 10
Gillar du att slåss: vrf inte
Vad ska du göra ikväll: match och linus :D

Är du seriös: näe
Vad är du allergisk mot: inget
Var har du ont: magen
Använder du hårspray: japp
Kan du stå på händer: nej :(
Favorit serie: typ, javet inte :(

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: salt
Gillar du ketchup: jaa :D
Är du glad nu: ja :D
Var du glad igår: ja :D
Känner du någon som jobbar på sjukhus: njaeovet inte
Vad dansar du till: vad jag vill .D
Stockholm är: king :D
Göteborg är: bäst :D
Kan du sjunga: jag kan sjunga för dig
Mer värt än guld: Linus
Spaghetti eller makaroner: spaghetti med köttfärssås och makaroner med köttbullar :$
Ett land jag helst vill besöka: USA :D
Ska bli skoj: FARA TILL UFF :D
Ska inte bli skoj: school
Sparar till: jag kan inte spara, jag köper bara emassa
Väntar på: att kl ska bli 6 :D
Pålägg som gäller: smör
Dagens dryck: COLA

 HARE KING! PUSS

/ememelie

Av Emelie - 27 juli 2008 22:34

Okej, nu får ni absolut inte tro att jag är nåt fan av Christina Aguilera, för det är jag inte. Men, hon är ju verkligen duktig på att sjunga, och den här videon är grymt gjord. Och, låten är rätt peppande på nåt sätt. Hur som helst. Imorn äre match som gäller, sen Linus efter :D PUSS!
/ememelie

Av Emelie - 27 juli 2008 20:11

Gå inte omkring och spela offer, och säg att allt är mitt fel.

You dug your own grave.


Nu har vi haft träning iaf, jag känner mig sjukt trött :S Vet inte varför men, idag har jag iaf varit och badat med Matilda i Falket :D Vi schtekte typ bara, sen for jag till träningen, vi hade ingen jobbig träning idag, eftersom att vi har match imorn. Vi körde en dryg övning jättelänge (A) Sen STRAFFAR<3 Straffturnering osv :D Imorn, äre match som sagt, sen kanske det blir bada på dan :D Men jag skriver nog mer sen, hareeking :D PUSS

/ememelie


8an

Av Emelie - 26 juli 2008 22:57

Okej, jag har inte skrivit så sjukt långa inlägg, så här kommer ett.

Den, 19 tror jag att det är börjar vi om skolan. Innan det ska jag bli ännu dummare. Alltså blondare. Ta inte illa upp blondiner där ute. Ska iaf slinga det, funderar också på att helt och håller blondera. Jag tänkte ta ett hål i örat nu också, men rötmånad. Dö. Också äre fjällen också ju :D KING :D Jag är typ den enda som är jättepeppad, det kanske är för att jag inte har varit där än. Men härda! Tälta osv, de kommer ju bli king :D + att en vecka borta från skolan, då är det 2 terminer kvar till nästa sommarlov. Nästa sommarlov=moppe. Nu äre betyg och allt som gäller, känns inte bra. Nästa år börjar vi 9an :O Shit, vi är pensionärer snart gubbar... Aja, NU ska jag inte skriva mer, hareking! PUSS

/ememelie

Av Emelie - 26 juli 2008 22:44

Jag for till Linus typ direkt vi kom hem från Boviken, det var jättehärligt där:D Jag och Linus var där från typ 3 nån gång till halv 6 :D Ikväll var vi och badade på Kyrkholmen, jag hade inga badkläder med mig:( Efter ett tag kom emassa andra dit också så vi var ganska många :D Imorn ska jag vara med Matilda också ska jag träna :D Här är några bilder från ikväll + en från tältningen, enjooy :D HARE KING!

Av Emelie - 26 juli 2008 12:09

Igårkväll kom mattiii :D Sen for vi till Kyrkholmen och badade där med Linus, Viktor och Korre :D Vi körde råseriös fotboll och volleyboll också med Linus fina Ladybug <3 Sen for vi hem till Linus och satt vid datorn och satt ute på taket :D Sen skulle jag och matilda fara, vi började cykla, osså börjar nåt pysa. Vi kollade på varann och det var såklart mitt bakdäck som fått punka<3 Älskling. FUCK YOU. Så då fick jag ringa och väcka mamma, så hon kom och hämtade oss. Idag ska jag typ och bada med Linus och kanske nån mer, vi får se vars det blir :D Sa jag att jag klippte gräset imorse? Jaoja, och tjänade en hunkaa <3 Som jag sparar till hemligt projekt. Men nu ska jag inte skriva mer, men ikväll ska jag det:D HARE KING!

/ememelie

Av Emelie - 25 juli 2008 15:25

Igårkväll kom Linus, vi skulle tälta hos mig så han kom typ vid 10 (A) När han kom började vi sätta upp tältet, jag visste inte riktigt vilka av dom 2 vi hade som vi skulle ha, men jag tog fram campingtältet. Som inte var så lyckat efter att min syrra hade haft det förra sommarn. Ska inte gå in på detaljer. Så jag gick och hämtade det andra tältet(fjälltältet som jag ska ha med på fjällvandringen), det var jätte konstig konstruktion, jag är så korkad så det slutade med att Anna fick komma ut och hjälpa till, det blev fett lågt i tak, men det gick :D Sen gick vi in och satt vid datorn ett tag. Sen skulle vi gå ut i tältets å vi poppade popcorn osv sen gick vi ut. Sen låg vi där och pratade ett bra tag, myspysigt=). Vi somnade nån gång på morronen,sen vaknade vi igen vid halv 11, 25 grader och blå himmel. Så vi bestämde oss för att fara till Falket, så vi cyklade dit och badade där :D När vi kom hem till mig igen satt vi ute ett tag och sen skulle han hem och äta:) Det var iaf helt klart bäst, allting. Nu vet jag inte vad jag ska göra, skulle få 50 spänn om jag klippte gräsmattan, men vars är peppen? Så vi får se hur det blir :D Men nu funderar jag på att schteka lite elr se på tv, det är sjukt varmt både inne och ute, har ingen aning om vars jag ska placera min röv. haha, okej, men nu ska jag inte skriva meer iaf :D Skriver mer ikv, PUSS!

/ememelie

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards