ememelie

Alla inlägg under mars 2008

Av Emelie - 31 mars 2008 19:26

 När man har absolut INGET att göra...


Favoritgodis: Gills tuggummin?
Är det nåt du absolut inte äter: ärtsoppa, fy och fan
kläder just nu: mjukisbyxor och t-shirt
Musik just nu: Amy Winehouse - Tears dry on their own
Sommarplaner: solabadafestivalfotbollvänner osv:D

Saft eller alkohol: saft
Hur många kuddar sover du med: 4
Favoritväder: Sol
Morgon- eller nattmänniska: NATT!
Sparare eller slösare: slösa ftw
Kommer du ihåg din första kärlek: haha, nu är vi tysta...
Tror du på mirakel: Jaaao..
Hur många barn vill du ha när du blir stor: ingen aning :)
Bio eller promenad: Promenad :D
Stjärntecken? Vattuman ;D
Rädd för insekter? Det beror på...
Största svaghet: Mina armar är svagheten själv.
Det här är jag bra på: HAHA, inget...
Chips, morötter eller godis? Godis :]
Pizza eller hamburgare? Pizzaa(A)
Skriver du dagbok? Näee
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Jamen självklart
Stökigt eller välstädat? Stökigt funkar alltid
Är du rädd för blod? Näe, vilken fjolla är det?
Saltar du på maten? Jaoja!
Gillar du att sjunga? Javisst :)
Anser du att du är stark? HAHA JA
Brukar du sola? När det är soligt ja :)
Vad gör du om du får hicka? Inget...
Kaffe, te eller inget? inget, kaffe är bajs och te är bajs

Av Emelie - 31 mars 2008 19:18

Det här måste ju ha varit terminens dryygaste dag. Långa lektioner och ååh, jkasdhlasjdkalsjd. Vi får ton med läxa hela tiden. Nu har vi franskaläxa, engelskaläxa och SOläxa. OCH DET ÄR MÅNDAG sen kommer vi få äännu mer och ja, det har spårat. Sen har vi NOprov imorn. Känner peppen, hähäh inte, fattar ingenting av det vi ska kunna men jaja. Vet inte vad jag ska göra nu. Jag är typ helt lost in space för det är ljust ute så det känns som att det är typ, mitt på dagen. Nu ska jag försöka hitta nåt att göra.


HARE BÄST

YES

Av Emelie - 30 mars 2008 15:56

Mitt rum är klart. JAAAAAA, pengarna är mina<3 Nu har jag gjort om mitt rum, eller, gjort om men nånting. Nu ska jag snart gå ut med Yaoska och hennes vovve, sen ikväll ska jag vara med Linus :)<3


Imorn är det skola igen. Känner absolut ingen pepp på NOprovet som kommer i veckan. Åååååh. Ska vi ha gjort en undersökning under påsklovet som matteläxa som jag har gjort och som blev världens tråkigaste. 2 år kvar på Sörböle. Drygheten tar över.


Nu ska jag gå ut och gå med Yaoska, hare bäst :)

Av Emelie - 29 mars 2008 23:38

Sitter här och försöker desperat lära mig spela gitarr. Det går faktiskt framåt!!!!! Jag kan spela, Hallelujah, Cry me a river, Everybodys changing och Just like a pill. ALLT GÅR MED VÅLD. Eller nåt. Nu ska jag slaagga och sova länge imorn, om jag lyckas, för jag brukar ändå vakna vid typ havl 9... Fråga mig inte varför. Ikväll var jag med Yaoska och Elias. Vi gjorde inget. Eller jo, Yaoska smsade, jag lekte med en leksaksråtta och Elias berättade negerskämt????!?!?!?!?! som ingen lyssnade på, men han verkade vara road av dom ändå.


NU ÄR JAG SLAGGARN MED STORT N PÅ SLUTET. Sov gott.

:)

Av Emelie - 29 mars 2008 18:27

Mina grannar ringde nyss och bad mig ta ut deras hund Cleo för att en av dom är sjuk och den andra brytit handleden. Fick en tjuga :}. Men det är ju världens finaste hund, så ingen tjuga hade behövts men ändå :)


Dagens låt bilr Suddenly I see - KT Tunstall

Det är soundtracket till Djävulen bär Prada. Lyssna ;D


http://www.youtube.com/watch?v=e-At6avvY_4

Av Emelie - 29 mars 2008 16:06

Jajjemen, ny mobil på torsdag, UNDERBART<3 Nu slipper jag min Z530i som locket glappar på, och sms inte kommer fram. JAAA, lyckan har inga gränser<3 Idag har jag städat mitt rum så jag får mina pengar, gjorde om min vägg och satte upp emassa skit så den inte är så tråkig. Sen drog jag till Kvantum och köpte godis. Idag kommer Yaoska hem, så jag ska vara med Linus, henne och Elias :) Det blir väl film, eller Singstar eller nåt. Hare bäst :)

NY

Av Emelie - 28 mars 2008 11:03

Jag ska spara ihop till en ny mobil. Min nuvarande är såååååååååååååå dålig :) Fast jag har ingen aning om vart jag ska få pengar ifrån. Så det suger, men till slut går det väl.

oj

Av Emelie - 27 mars 2008 22:42

Oj så falskt, oj såå faalskt.

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards