ememelie

Alla inlägg under juni 2009

Av Emelie - 30 juni 2009 11:41

Vaknade 11 ist för 10, får funka. Så nu har jag duschat och allt! Matilda ringde mig och frågade om jag ville följa till Bviken med hon, Richard och Jeppe, klart jag vill men jag hinner inte :( Ska och äta lunch nu kl 12 till kanske 1, sen har jag träning vid middagstid typ, så det blir jättestressigt. Men nu måste jag börja ta på mig nåt som man kan ha på sig in public, kan skriva mer när jag kommer hem från stan! PZ!

Av Emelie - 30 juni 2009 00:41


can't say no 2 THAT!!!!!!!!!

Av Emelie - 30 juni 2009 00:13

hello powerpuffpinglor, nu är jag @home! Richard, BV och robert kom hit och vi drog ut med mopparna till max, keka litte sen träffa vi Emelie K :D Efter de drog vi nån backstreet till Statoil, tankade och sen blev de upp till Solbacken, vi tänkte dra till Boviken men vi orka inte slösa sås så Richard och BV körde genom stan with NO PANTS, omg. Men sen drog jag hem, de vart kallt :] Så nu sitter jag i världens myströja och ska snart se lite VIVA LA BAM MARATHON FÖR FAN! Se ni med!! Imorn ska jag upp 10, lycka till... Och vi ska och äta lunch på stan hela feta släkten! Näe men familjen och Angelica :D GÖTT! Men nu blire sängen och tvn för mig, snart iaf! Skriver 2morrow, PZ!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Emelie - 29 juni 2009 22:12

BITTERFITTA


näe nu bär det av utåt förfan, skriver väl inatt nån gång förhoppningsvis, PZ @OUT

Av Emelie - 29 juni 2009 21:39

Har varit och hjälpt till på match, stod i kiosk med Sandra och Signe, trevligttrevligt :) 3 tim och 45 min dock, men sånt får man leva med :) Ikväll vet jag inet vad jag ska göra faktiskt, känner mig allmänt sur och allt. Får se om jag ska vara med nåra, annars blire se film. Jaja, PZ!

Av Emelie - 29 juni 2009 13:13

Av Emelie - 29 juni 2009 12:56

Festivalen börjar ju den 1a juli, vilken dag ska ni dit och vem ska ni se? :)

Av Emelie - 29 juni 2009 12:47

Igår kom Angelica, sen for jag till Linus typ halv 11 :$ Vi panikade till Hemmakväll 5 minuter i 11 och vi hann hyra en film, så vi for hem till Linus sen och vi började inte se den filmen, så vi såg en annan ist :$ Sen for jag hem och såg lite tv med Anna och Angelica, sen moppade vi till macken :D Och sen vart de lite tv och sådär, men inte länge för jag somnade rätt fort då :]


Tid: 17:00 - 21:00Plats: Norvalla

Övrigt: Alla kommer att behövas den här kvällen, bollflickor, kiosk, entré, program mm.
Vi behöver även ett antal vuxna som hjälper till. Vi skulle jobba i nov på sista hemmamatchen men får ta den här istället.


Det händer iaf ikv, elr en del av kvällen. Antar att det blir att göra nåt efter också. Men det får vi helt enkelt se vad det blir för något :) Är typ hur trött som helst idag, tänkte tjäna lite pengar här hemma också och jobba om jag orkar. Annars blire bara chilla idag tills samlingen till matchen, men jaja. Det var ju inte toppenbra väder idag heller, annars hade vi nog dragit till Bviken och stekt idag med, fast jag skulle bli sjukt röd om vi stekte där en gång till tror jag :] Jaja, nu blir det att göra annat. PZ!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards