ememelie

Alla inlägg under juli 2010

Av Emelie - 31 juli 2010 16:12

Mitt humör=down.


Seriöst, kunde aldrig tro att man kunde vara på så dåligt humör. Jag är sjukt trött och förkyld och sen att det går allmänt dåligt för mig är pricken över iet. JAG ORKAR BARA INTE, har nog inte varit på sådant här klagohumör på länge, och näe. Ska försöka rycka upp mig till ikväll.

Av Emelie - 30 juli 2010 19:35

Idag köpte jag svarta shorts och skor, dålig bild på shortsen, förlåt för det! Nu ska jag strax göra mig klar för kvällens äventyr, det har varit lite fram och tillbaks med vad som händer, men nu ser det ut att bli Medle och kolla på fotboll sen umgås med folk. Hoppas att vädret kommer vara bra ikväll också! Nu måste jag skynda mig.

    

Av Emelie - 30 juli 2010 12:47

Åt lunch ute på balkongen idag, inte för det fina vädret, utan för den äckliga stanken i lägenheten. Resten av familjen sitter och njuter av surströmming, hur kan dom? Jag förstår inte? Bara lukten får mig att spy, skulle aldrig äta det i hela mitt liv!


Imorse jobbade jag, var rätt lugnt så jag har börjat planera Italien med packlista och annat sådant när jag inte hade kunder. Längtar så mycket!


Nu efter lunch ska jag och köpa skor, jag hade köpstopp men mamma och pappa skulle bjuda på det, inte så skönt att gå på stranden i Converse. Jag kanske är den enda i Skellefteå som inte är ägare till ett par gladiatorsandaler? Och sådana ska jag inte köpa heller, något annat tror jag att det blir. Men man vet ju aldrig, kanske är lika alternativ som alla andra i Skellefteå och köper mig ett par. Lägger in bild sen hur som helst!


Ikväll är planerna lite splittrade, men ska försöka lösa det på bästa sätt. Ha en härlig dag!

Av Emelie - 29 juli 2010 23:55

6 bilder från arkivet, det är kul att se hur mycket man har förändrats!

                    

Av Emelie - 29 juli 2010 22:47

  

Av Emelie - 29 juli 2010 19:46

Vet att det är några iallafall som vill att jag lägger upp bilder på det jag köper, ska försöka bättra mig lite på det. Idag var mitt mål att hitta skor på stan, men dom jag ville ha på H&M som dom fick in idag hade redan tagit slut, min vanliga tur. När jag kom in dit såg jag en svart klänning, och det första jag såg var priset, 49.90, och det var inte rea. Nästa sak jag kollade på var storleken, och det var storlek 42. Tänkte att det kanske kunde vara snyggt även fast den var för stor, men herregud nej. Den satt som en säck och det var tydligt att detta var en klänning som skulle sitta tight. Så jag hängde tillbaks den och var ledsen.


När jag gick ner en sväng och skulle kolla om det fanns skor på nedervåningen hittade jag klänningen i storlek 36 och lyckan, ja, det var lycka helt enkelt. Den blev min för femtiolappen!


  




  











































Och nu jävlar har jag tänkt satsa på ansiktet. Har köpt rengöring idag för dryga 200 kr och om inte det här är bra, då ger jag nog upp. Nu har jag prövat och huden känns renare än någonsin, så första intrycket är bra. Nu har jag köpstopp fram till Italien, och så är det bara.  

Av Emelie - 29 juli 2010 15:43

Nu har vi besök av min farbror och hans fru som bor i Göteborg! Vi har ätit massor med god mat och jag är proppmätt. Det var så länge sen jag träffade dom sist, så nu har vi snart suttit och pratat i 4 timmar. Ikväll har jag inga planer, men ska nog hinna gå en sväng på stan innan dom stänger, och kolla om det är något jag behöver inför Italien, nu är det bara en vecka kvar! Jag är orolig för att jag ska komma dit och att vädret ska vara dåligt och jag inte ska bli brun alls, det är min mardröm. Men förhoppningsvis ska det inte hända. Och förhoppningsvis ska jag släppa datorn nu och gå tillbaks till bordet och fortsätta prata med besöket!

Av Emelie - 29 juli 2010 01:45

DET ÄR SÅ MYSIGT NÄR DET REGNAR! Iallafall då man är inomhus.


Ikväll har jag varit på Mobackenbadet med favvisar, vi har spelat poker och bara umgåtts, trevligt som vanligt! Kom hem för ett tag sen och har frusit hela kvällen,det är juli och iskallt? Men snart skulle ju ryssvärmen komma och det stod i tidningen att det kunde bli upp mot 35 grader i norrland, blir tufft. Imorgon börjar jag klockan 9, så jag borde sova rätt snart. Tänk så skönt att faktiskt sova en hel natt, gå och lägga sig senast 12, det är något jag inte har prövat på hela sommarlovet. Jag är en vandrande zombie.


Förövrigt, en blogg håller på att startas, håll utkik!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards