ememelie

Alla inlägg under december 2009

Av Emelie - 31 december 2009 20:02

NU FAR JAG! GOTT NYTT ÅR!

Av Emelie - 31 december 2009 18:58

Har ätit och är mätt som aldrig förr. Har ungefär bestämt mig för vad jag ska ha på mig ikväll, ska bestämma mig exakt NU. Ska sminka klart mig och fixa håret, sen vänta på att alla andra ska bli klara också. Kameran är laddad och jag är superpepp. TAGGA LIVET!

Av Emelie - 31 december 2009 14:35

Ska snart fara till Solbacken med päronen. Köpa lite smågrejs inför ikväll. Ett svart nagellack ska införskaffas, blir att köra på svarta naglar ikväll. ÄR SUPERTAGGAD PÅ KVÄLLEN! Det här kommer nog bli super!

Av Emelie - 31 december 2009 12:54

Har varit och simmat nu på morgonen, hurtigt. Ska snart äta lunch och resten av dagen ska jag bara ta det lugnt. Sen blir det god middag med familjen och efter det ska jag ut på äventyr med massor av trevligt folk, det här kommer nog bli superbra. Skriver mer senare!

Av Emelie - 31 december 2009 01:24

Ska snart sova. Nu är det officiellt sista dagen på år 2009. Hur känns det då? Det känns som att tiden går för fort. Ett toppenår har det varit! Imorgon ska jag upp 9, och fara till Edda och simma, basta och bara ta det lugnt. Efter det blir det stan ett tag, vet inte än vad jag ska ha på mig imorgonkväll. Det får lösa sig. Sov gott!

Av Emelie - 30 december 2009 23:28

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Klart, annars skulle ju varje år vara likadana.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Har insett att det inte ger något att ge ett nyårslöfte, kan aldrig hålla dom. Men ska kanske försöka med något i år.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Haha, nja, det tror jag nog inte.
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, tur det!
5. Vilka länder besökte du?
Oj, Kroatien tror jag. Eller var det något mer? Åh, jag vet inte.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Nej, jag tror inte det.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 
4/3!
8. Vad var din största framgång 2009?
Oj, jag vet inte riktigt.
9. Största misstaget?
Tror inte att jag har gjort något stort misstag, små gör man hela tiden.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inte allvarligt

11. Bästa köpet?
Har bara gjort bra köp
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Det är klart!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Det är ju så sjukt många...
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, tror jag.
16. Vad önskar du att du gjort mer? 
Sånt ska man inte ångra nu, saker man inte har gjort. Gjort är gjort.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Också svårt, vet inte.
18. Hur tillbringar du julen?
Med familjen.
19. Blev du kär i år?
Jag har min älskling!
20. Favoritprogram på TV?
Desperate Housewives
21. Bästa boken du läste i år?
Det vet jag inte.
22. Största musikaliska upptäckten?
Den var svår, får fundera på det.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Kom inte riktigt ihåg vad jag önskade mig.

25. Något du önskade dig men inte fick?
Tror inte det.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Var med Linus, Matilda, Jonte, Agge och Kostas tror jag att det var.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Vet inte, brukar inte tänka så.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
MYCKET svart, för mycket tror jag.
29. Vad fick dig att må bra?
Linus, vänner, resa

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Haha, jag vet att ungefär alla skulle svara Robert Pattison här, förstår inte det... Ingen faktiskt.
31. Vem saknade du?
Anna nu på slutet av året.
32. De bästa nya människorna du träffade?
Alla nya vänner är väl dom bästa jag träffade.

Av Emelie - 30 december 2009 19:18

Vaknade vid 12 idag, åt lunch och gick ut med Mio. Efter det duschade jag och for in till stan med mamma. Vi gick bara runt och kollade lite. Med mig hem fick jag med mig en foundation och 2 hårinpackningar. En som ska reparera skadat hår och en för att ge håret glans. Nu ska jag snart gå ut med Mio igen och sen ska jag göra ansiktsmask och hårinpackning. Blir en lugn kväll.

Imorn är det nyårs! Vad ska alla göra? Mina planer börjar vara klara nu och kvällen ska spenderas med sjukt trevligt folk, blir nog toppen. Nu ska jag kriga ut med Mio i 15-, ha en bra kväll!

Av Emelie - 30 december 2009 00:01

Har varit på stan idag och sen Rebecka ikväll, du är sjukt bra! Nu ska jag se Desperate Housewives säsong 5 som jag har väntat på så SJUKT länge att det ska ladda klart. Skriver imorn, sov sött!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards