ememelie

Alla inlägg under mars 2009

Av Emelie - 31 mars 2009 00:26

Har praoat idag på Hemmakväll med Matilda, det är hur soft som helst och vi hade världens softaste chef som heter Uffe yoyo :D Vi har typ packat upp emassa godis, chirre, dricka, Ben and Jerry's osv, det är hur kul som helst :) Sen innan vi slutade fick vi hyra varsin film 4 free, hyrde The other Boleyn girl som jag nyss såg med Anna och Sara, den var typ rätt spårad men ändå bra, helt sjuk. Imorn börjar jag 11, känns skönt :) Så då kan jag sova till typ halv 10 så jag hinner göra mig klar osv.


Sen dirr efter Hemmakväll när jag har slutat vid 3 nån gång ska jag fara till Linus och vara med han, saknar han hela tiden, älskliiing! Så imorn får vi väl se vad vi gör, tror att han hade träning på kvällen så jag vet inte hur länge jag kan vara med han men, så blir det iaf :*

Det känns verkligen som att livet leker just nu, allt känns bara sjuukt skönt :) Jag har världens finaste kille, ingen skola just nu på 3 veckor och det kommer hända massa under tiden, påsklovet kommer bli kung! Haha jag har typ världens jävla glädjerus nu :] AAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Jaja, ska försöka sova lite nu, fast jag är typ inte trött alls, men de lovar jag att jag kommer vara imorn :$ PZ!

Av Emelie - 30 mars 2009 16:25

Av Emelie - 29 mars 2009 18:28

Fyra filmer jag kan titta på om & om igen:
1. Love Actually
2. Sex and the City the Movie
3. Mamma Mia :]
4. Mean Girls :]

Fyra tv-serier jag gillar:
1. How I met you'r mother
2. Desperate Housewifes
3. LA Ink
4. Sex and the city

Fyra platser där jag varit på semester:
1. Frankrike
2. Kroatien
3. London
4. Turkiet

Fyra sajter jag besöker dagligen:
1. apberget
2. bloggagratis.se
3. google

4.

Fyra senaste människor jag träffade:
1. Linus
2  Matilda
3. Mamma
4. Pappa

Fyra ställen där jag inte trivs
1. skolan
2. skolan
3. skolan
4. död i en kista

Fyra "måsten" i handväskan:
1. MOBIL
2. plånbok
3. tuggummi
4. vantar :]


Fyra saker jag längtar efter:
1. Sommaren<3<3
2. påsklovet
3. resa nånstans :(
4. att få vara med linus ikv :)<3

Av Emelie - 29 mars 2009 18:17

Den/det senaste:

Du åt?
middag

Du drack? cola :]

Du kramade? LINUS<3

Du tittade på tv med? Linus :]

Du satt vid datorn med? hehe linus :]

Du sov med? Linus :]

Du skrattade med? MATTIDUDE

Du brottades med? jaaaddu

Vad ska du göra imorrn? PRAOA PÅ HEMMAKVÄLL MED MATILDA<3

vad har du gjort idag? edda med linke, matilda, viktor, agge, korre och johan :D

Va det kul? jajajajaj :D

Vad vill du ha? MKE

Vad har du för mkt av? vet inte

Är du singel? nejnejnejnej

Är du kär? gaaalet

Vad vill du göra nu? nåt kul

Planer till helgen? vet inte riktigt

Har du mer en 5 tröjor? jajamen :D

Du har mer än 2 byxor? jajamen :D

Vill du sova nu? de värsta är att jag vill det

Av Emelie - 29 mars 2009 17:50

Norsjö från fredag till lördag, deet var kul men var fett trött, vi somnade sisådär vid 5 på natten och man var fett trött på andra träningen nästa dag, därav denna otroligt äckliga bild på mig, bjussar även fast jag ser jävligt sur och oberedd ut.................

Sen på kvällen for jag till Linus :* Saknade han fast jag var borta en natt, galet :] Men jag for iaf till han, han var i duschen när jag kom så jag väntade på han, sen såg vi lite tv och gick ut med Nysa, sen åt vi tacos och stängde av alla lampor i huset för det var den där grejen att alla skulle släcka halv 9, de hade varit om det på TV elr nåt :] Sen såg vi klart Mirrors, men båda var typ jättetrötta så vi somnade typ ;$ Sen kom maami och hämtade mig för de snöa så jävla mke :] NÄR KOMMER SOMMAREN???????????????????? :( :(


Idag var jag på gudstjänst på morronen, min konfabok är borta, yiiippie, men jaja vi var där och sen for vi till Max och åt och det var typ 2 innebandylag där med typ 96or som skulle äta, dom sprang runt som nå jävla damp/adhd-barn och ja, det tog megalång tid och det vara bara fett jävla störande :] Sen gick vi tvärt på stan, och sen cyklade vi upp till Edda och skulle kolla på DM-match, gick typ inte cykla men jaja, dom förlorade med 10-3, emo! Sen fick vi skjuts hem, jataaaack! Och nu har jag ätit osv, ska duscha snart sen ska jag kanske vara med Linus :*<3 Och imorn äre prao på Hemmakväll som gäller, börjar 11 så det är gr8 :) Kommer bli fett! Men nu blire duschen, PZ!

Av Emelie - 27 mars 2009 14:31

Igår for jag och Matilda till Kaplan och skulle kolla på match med Linke, sen kom Matte och Dajmen också. Men matchen hade blivit avbruten för att den typ hade spårat, sen satt vi där inne ett tag och sen for Matilda och Jonte hem till Jonte, Dajmen och Matte drog och jag och Linus for till Hemmakväll och hyrde 2 filmer och köpte Ben and Jerry's :$ Sen for vi hem till mig och såg tv ett tag, låg och pratade om emassa, sen satt vi vid datorn och efter det såg vi The Ring 2, aaaaaaaaaaaaaaaah (U) Sen låg vi och pratade ännu mer och sen somnade vi efter ett tag  :) Idag vaknade vi typ vid 10, sen åt vi lunch, gick ut med Mio och kollade på tv, och nu for han typ för ett tag sen :* DU ÄR BÄST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Nu är klockan snart 3, och 10 i 5 bär det av till Norsjö tills imorn, är fett trött och har fortfarande problem med foten, så vi får väl se hur det går :)

Det kommer nog bli megamegafettfett kul :) Kommer hem imorn nån gång på eftermiddan, och sen ska jag vara med Linus på kvällen tror jag :)<3 Sen på söndag ska jag hjälpa till på en gudstjänst för att få ihop steg till konfan..... KUL! Sen nästa fredag jobba på en middag av samma anledning, kulitt! njaaaaa... Men nu ska jag iaf börja packa lite grejer, kommer ta 30 år ådeeee, sen ska vi på coop också  ;$ Men nu hinner jag fan inte skriva mer, skriver imorn! PZ

Av Emelie - 26 mars 2009 20:17

Vaknade typ 11, sen gick jag ut med Mio, duschade och for till Nordanå och spelade med Tove och några till, de var kul :)  Sen skulle pappa komma och hämta mig och då frågade han om jag hade ätit, nej sa jag, jag hann inte för att jag skulle duscha och gå ut med Mio. Då sa han, men du måste ju äta nåt, ska vi svänga förbi Sibylla? JA TACK! Så jag fick Sibmat till lunch, thnx papi! Sen for jag på konfa 4, vi skulle skriva vad dom andra var bra på, när jag fick tillbaks min lapp stod det:


  • Bra på att vara blond
  • 6bomb
  • Söt stjärt
  • Bra på att leva upp till alla fakking blondinscheemt
  • Alla barnen tala sanning förutom Emelie för att hon var hemelie

Av Matilda, Khajeh, Herr Boström, Benneboy yaaaao. Gulliga!

Ikväll ska Linus sova här, innan det ska vi och kolla på Kaplan på en match med Linus, Matilad, Matte och Dajmen, men nu ska vi cykla dit, PZ!

Av Emelie - 25 mars 2009 22:31

börjar bli less på bloggagratis nu................ men orkar verkligen inte starta en ny bloggg (U) Det blir förändring på design på den här ist

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards