ememelie

Alla inlägg den 3 april 2008

3

Av Emelie - 3 april 2008 18:56

Nu känner jag en oootrolig pepp inför sommaren speciellt Ume.


Umeå Fotbollsfestival är en av Sveriges största fotbollsturneringar. 2007 deltog totalt 350 lag från sju olika nationer, varav 21 finska och 36 norska, sex lag från Ryssland, tre lag från Barcelona, två lag från Estland, samt två lag från USA. Totalt  drygt 7000 spelare och ledare.

• Åldersklasser: Flickor 8-18 år, Pojkar 8-16 år
• Perfekt i tid för en bra start på höstsäsongen
• Festivalcentrum på Nydalafältet - 11 spelplaner samt  utomhusbad och camping i direkt anslutning
• Spel på Umeås bästa planer
• Festival T-shirt för alla deltagare
• Bad på Umelagun i direkt anslutning till festivalcentrum
• Rabatter på Europas största Intersportvaruhus
• Närhet mellan spelplaner, logi och olika aktiviteter
• Gångavstånd för logilagen till över hälften av totala antalet matcher i festivalen
• Disco för alla deltagare fredag och lördag
• Busstransporter mellan skollogi och planer

Underbart, längtar så sjukt mycket.

Nu har jag iaf min nya mobil och jag är kär i den. Ska försöka att inte nörda den för mycket nu (A) Idag hade vi lång dag, till kvart i 4. Jobbigt, usch. Imorn har vi iaf kort dag och gympa på Campus :) Sen på kvällen ska jag vara med Linus!<3  NU ska jag gå, HARE BÄST

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards