ememelie

Alla inlägg den 6 april 2008

Av Emelie - 6 april 2008 21:22

Nu har jag varit på träning och ansträngningsastma suger röv. blä

Men det var kul iaf, vi har träningsmatch mot morön nästa söndag också ;D

peppeppeppeppeppeppeppepp.  Imorn är det skola igen, jag ska duscha nu, sen se flightplaan

pusshejhopp

Av Emelie - 6 april 2008 17:24

KILLTEST

Du har:

[ ] kort hår

[ ] Fler bröder än systrar

[ ] Du har varit i slagsmål

[ ] Du har en bild på ett coolt band som bakgrundsbild

[x] Du har aldrig regelbundet plattat håret

Du lyssnar på;

[ ] Metal

[ ] Reggae

[ ] Hårdrock

Du har/brukar/brukat:

[x] Du umgås mest med killar

[x] Du har en kille som bästa kompis

[x] Du har fler killkompisar än tjej

[x] Du brukar bråka och käfta emot

[ ] Du brukar aldrig lyda dina föräldrar

[ ] Spelat World of Warcraft

[ ] Spelat battlefield

[ ] Lanat

[ ] Spelat Tibia

[x] Varit beroende av ett spel

[ ] varvat GTA

Du älskar:

[x] Färgen svart

[x] Att slabba med maten

[x] Att sova länge

[x] Fotboll på tv:n

[ ] Att fisa och rapa fritt

[x] Tv:n och datorn

[ ] Killswitch Engage

[x] Idrott

[ ] Rage Against The machine

[ ] Iron Maiden

[x] Hårda presenter

[ ] Slipknot

Du säger ofta:

[x] Wtf

[ ] Fucking

[x] Fan

[x] Jävla skit

[ ] Lol

Du hatar:

[x] Färgen rosa

[x] Färgen lila

[ ] Smink

[ ] Shopping

[ ] America's Next Top Model

[ ] Project Runway

[ ] Desperate Housewives

[ ] The Simple Life

[ ] Men In Trees

[ ] O.C

[ ] Laguna Beach/The Hills

[ ] Nip/Tuck

[ ] Gilmore Girls

[ ] One Tree Hill

[ ] Romantiska komedier

Du älskar filmer som:

[ ] The Godfather

[x] Kill bill

[x] The Ring

[x] Handlar om krig (Brukar vara bra)

[ ] Fight Club

[ ] Man on Fire

[ ] Snatch

[ ] The Departed

Gillar:

[x] Jackass

[x] Viva la Bam

[x] Wild Boys

[x] Scarred

[x] Dirty Sanchez

TOTALT: 26

1-10 = Varför gjorde du detta?

11- 20= På med klackarna!

21 & -30 = Half man half a woman

31 - 40 = Ännu mer att jobba på, men du är på god väg!

41- 50 = Du kan kalla dig för kille, men not yet a man

51 -64 = Du föddes som kille, var stolt!

eey

Av Emelie - 6 april 2008 15:17

Okej, jag har bara drygat idag. Och det känns drygt. Satt nyss och såg på fotboll på tv, shiit vad jag längtar tills säsongen börjar. Vi mötte ju 93orna i en minicup och blev totalt nerkörda. Vi måste skärpa oss. Vi har fått en träningstid i tälten på söndagar också, men det börjar nästa vecka. Sen löpträningar på onsdagar före träningen, som inte jag och tove kommer att kunna vara med på för att vi har spelning. Bajs.

Sen fick jag veta att jag har kommit med i skolkören. Yees, trodde inte att jag skulle få komma med förrän efter sommarn då 9orna slutade, men det är kung. Så första gången blir nu på tisdag och sen ska vi sjunga upp på skolavslutningen :D Vi har matteprov på fredag också, vi har hur jävla många matteprov som helst :O Hela tiden!!!


Nästa lördag har jag och Linus 8 månader, och han fyller år samma dag (L)

Kan inte fatta att det redan är 8 månader, jag älskar dig!

 Nu ska jag inte skriva längre.  Puss på rumpan

:D

Av Emelie - 6 april 2008 13:03

Igår var jag med Linus, Richard, Elias och Rasmus. Vi såg Silent Hill, den kändes lång men den var väl bra :) Och ikväll blir det träning på Sörböle.

Nu sitter jag och kollar på Queen-videor, det är ju såå tragiskt.  Dom är helt otroliga. Imorn är det skola igen, känns inte pepp. Men det är ju typ sommarlov om 8 veckor. Yeeeeeees. Sen är det ju Valborgs :D Vem är på att göra nåt? ;D Nu ska jag göra nåt annat än att nörda dator :)
HARE BÄST (=

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards