ememelie

Alla inlägg den 9 juli 2008

ja

Av Emelie - 9 juli 2008 17:09

Idag har jag inte hunnit göra så mke, har spelat lite gitarr, packat upp och varit ute med hundarna. Ikväll ska jag vara med Yaoska och typ Richard, Elias och Jesper. Vi får väl se vad vi hittar på :) På söndag drar jag till Kroatien suuuckaaahs. Anna ska vara hemma med voffsen fast vi ska bila ner till Sthlm så vi drar på kvällen nån gaang ;) Dalit brun jag ska bli ;) Men nu ska jag iaf snart fara och hyra en film PUSSSSSSSSSSSSSSSSS

/ememelie

Av Emelie - 9 juli 2008 10:12

Ja, nu är jag alltså hemma och det första som möter mig är 2 kommentarer på mitt senaste inlägg. Båda om Tokio Hotel. Jag tycker att Tokio Hotel suger. Det är jag inte ensam om. Varför ska jag visa respekt för nåt jag inte alls gillar? Sure, alla är vi olika men så tycker jag iaf.


Som sagt, nu är jag hemma och det har varit fett kul. Fan vad jag saknar dig Sandra!

Onsdag -  Vi var och badade i Örlen och vi hade ingen aning vars vi skulle gå av bussen, men det ordnade sig iaf ;) Sen for vi in till Skövde där jag köpte ett linne.

Torsdag - Vi var på Skara sommarland i härliga 31 grader. Smockat med folk och det var sjukt kul. Tills vi märkte när vi kom hem att vi hade bränt oss så sjukt mycket...

Fredag - Var vi i Gbg! Vi for på morgonen och gick omkring där i 7 timmar. Ja, man hade jävligt ont i fötterna efteråt!!!

Lördag - Var vi och plockade jordgubbar och badade sen i Vättern. Sjukt jävla fint! Sen for vi till Hjo och kollade lite i affärer där.

Söndag - Var vi med Sandras bf André som hon inte hade träffat på länge så vi såg film osv :D

Måndag -  For vi vid 8 med buss till Skövde, sen tåg till Gbg som tog typ 1½ timme, spårvagn till Liseberg sen var vi där resten av dagen. Det var inte så bra väder när vi kom dit, sen vart det typ 25 grader sen spöregnade det på kvällen och ja, vi var jävligt blöta och då tänkte vi att vi skulle passa på att åka alla som man blev blöta i så då körde vi Flumeride och Kålorado.

Tisdag sista dagen - Vi vaknade vid typ 1. Sen gjorde vi oss klara och for in till Skövde ett tag. När vi kom hem åt vi tacos sen for vi iväg till Ica Maxi sen till tågstationen :(


Joop, nu är allt slut. Fan vad jag saknar dig! Haha, innan jag skulle fara när Sandra byta om då tog hon på sig ett par jeans och böjde sig ner. Jag tror att alla kan gissa vad som hände. Dom sprack ja. FAN VAD DRULI DU ÄR SANDRA! Aja, idag ska jag iaf bara tare lugnt tro ja, vara lite med hundarna osv. Och vilket härligt väder! naat. Och på lördag far jag till Kroatien i en vecka. Känns som att jag inte är hemma nåt. Jag saknar Linus så sjukt mycket så, åååh. Nu ska jag iaf packa upp och sådär. Skriver mer sen. Här är en låt som vi nötte när jag var där.




Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards