ememelie

Alla inlägg den 10 juli 2008

Av Emelie - 10 juli 2008 23:22

Ikv var jag med Emma iaf, vi gick ut och gick och träffade emassa folk som vi pratade med ett tag. På lördagkväll drar jag iaf till Kroatien, vi ska bila till Stockholm sen flyga, jaja. Det kommer bli jättejobbigt att fara ifrån Linus igen, åååh. Snart har det gått 1 år älskling. Innan det kände jag dig knappt, jag trodde verkligen aldrig att jag skulle få dig. Haha, det var verkligen nervöst varje gång jag var med dig förra sommaren... Du är helt perfekt och den 12/8 blev det du och jag. Jag kommer aldrig glömma den dagen! Jag cyklade hem efteråt med MatildaC och Jonas. Haha jag tror aldrig att jag har varit så glad i hela mitt liv...  Fast jag kom hem hur mke försent som helst och fick utegångsförbud. Det gjorde absolut ingenting, INGET kunde göra mig ledsen då. Allt jobbigt blir bra bara jag tänker på dig, allt löser sig bara. Du är det finaste jag har, jag vill alltid ha dig vid min sida! Du är det finaste jag har, allt jag behöver<3


nu ska jag vara social med några på msn, sen slaggaaa PUSS

/ememelie

Av Emelie - 10 juli 2008 21:04

Hur lycklig är du?

[x] du har en pojkvän/flickvän.
[x] du har ett eget rum. 
[x] du har en mobil.
[x] du har en iPod/MP3 spelare.
[x] dina föräldrar är fortfarande tillsammans.
[ ] det finns en pool i din gård.
Total: 5

[x] du hänger med kompisar mer än en gång i veckan.
[ ] det finns en dator/laptop i ditt rum.
[x] du har aldrig blivit nedslagen.
[/] du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden.
[x] du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på.
[x] ditt rum är stort nog för dig.
Total: 4½

[ ] du har över 50 kompisar på Bilddagboken
[ ] du har bilder på Bilddagboken
[x] dina föräldrar låter dig ha bilder på Bilddagboken
[x] du samlar på något normalt.
[ ] du längtar till skolan.
[x] du spelar någon sport
[x] du brukar göra något efter skolan.
Total: 4

[ ] du äger en bil.
[ ] du brukar inte bråka med dina föräldrar.
[ ] du är nöjd med ditt utseende.
[x] du har bra självförtroende
[x] du har aldrig fått IG.
[x] du har vänner.
Total: 3

[x] du vet vad som händer i världen.
[x] du bryr dig om folk.
[x] du är nöjd med ditt liv.
[x] du kan mer än ett språk.
[x] du har ett nickname.
[x] du har ett husdjur.
[x] du kan hela texten från 5 låtar.
[ ] Du har inga fiender
[x] du är en ganska snäll person
Total: 8

Multiplicera sammanlagda summan med 3
73

0-30 olycklig
30-50 allt är inte riktigt som de ska
50-70 normal
70-102 överlycklig

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards