ememelie

Alla inlägg under april 2008

Av Emelie - 19 april 2008 10:07

GRATTIS ANNA 18 ÅR :D Fri att flyga :)  Hon fick bl.a en DVD med en Queenkonsert. THNX :D Vi började se den imorse i slutet stod Freddie i vita tighta shorts, barfota med en truckerkeps och en halsduk. Sjukt, men visst, det är ju Freddie vi pratar om :D Igår var jag hos Linus, vi såg Feed som var så otroligt äcklig. Usch, vill nog aldrig mer äta hamburgare... Nu ska jag snart äta lunch, sen ska jag städa rummet och eftersom att Anna fyller år ska vi äta mat från Wok 'n' roll. Sen ska jag vara med Linus tror jag. Han har en match idag också.


Nu är det inte så länge kvar av skolan egentligen, vi ska ha typ en "fjälldag" innan avslutningen för att vi ska ju till HEMAVAN EFTER SOMMARLOVET :D AAAAH, PEPPPEPPPEPPPEPPPEPPPEPPP. Sjukt vad kul :D


Av Emelie - 18 april 2008 11:46

Igår var jag med Linus och Richard på kvällen, det var kuul :) Idag ska jag på stan och äta lunch med mama och papaa, vi ska på Stadium också och glo där. Sen vet jag inte vad jag ska göra, men jag ska vara med Linus ikväll :)

 NU SMÄLTER SNÖN! Äntligen. +7 grader är rätt så bäst :D Snart smälter allt och då blir det sommar <3  På söndag har vi träningsmatch mot Morön förresten. Fast jag vet inte om jag kan vara med för vi har biljetter till Brolles konsert för min syrra ska vara med. Vi får se hur det blir... Nu ska jag inte dryga dator mer, HARE BÄST :D

Av Emelie - 15 april 2008 18:05

BROARNA FÖR FÖRSTA GÅNGEN I ÅR. Glömde astmamedicinen i påsen så IQ-befriad som jag är :) Så det gick åt helevevevevvete. Träffade Linus där också :] Ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra. Ovanligt... Slutade iaf relativt tidigt idag så jag hann fara hem och taare lugnt innan broarna. Men men. Nu sitter jag och lullar på gitarren och försöker lära mig nån låt, men nu ska jag itne skriva mer, HARE BÄST :D

Av Emelie - 14 april 2008 19:12

Ja, okej sammanfattning av dagen då :D Imorse var jag och spelade sen for jag tillbaks till SOn där vi snackar om 2a världskriget. Sen hade vi engelska, vi håller på med nån pjäs där Oscar och Johan är bögar, sött. Sen på eftermiddagen missade vi gympan för att vi hade skolkör då. Nu är jag lost in space och jag har ingen aning om vad jag ska göra nu :D Vi slutar iaf tidigt imorn så, på onsdag blir det skolbio på Nordanå 9.20LEDIGA lediga på fredag, UNDERBART. Då ska jag vara med Linus, sen ville typ Richard joina :D Nu ser jag Simpsons iaf. Och ikväll ska jag och min syrra ut och fota. Nu är jag iaf råpepp på sommarn <3 Festivalen, gummibåt på älven, tälta, Umeå, Falket och Vitberget. Längtar ihjäl mig. Hoppas att det inte kommer nån mer äckelsnö nu då.


Dagens frukost: Foccatia

Dagens låt: Takida - Curly Sue

Dagens dusch: Nyss (A)

Dagens frisyr: Uppsatt

Dagens smink: Det vanliga ;)

Dagens händelse: Skolkören

Dagens planer: Inga nu :(

Dagens vill ha: Värme

Dagens saknad: SandraWallin, kom hiiiit!

Dagens drog: Musik

Dagens tråkigaste: Långa lektioner

Dagens finaste: Linus!

Dagens måste: 2½ men!

Dagens dricka: FUN LIGHT

Dagens mat: Mammas minipizzor :]

Dagens sjuka: Inget faktiskt :D

Dagens kärlek: Linus (L)

Dagens mående: Trött (A)

Av Emelie - 13 april 2008 11:09

 Nu har jag inte bloggat på så länge, men idag ska jag iaf på Allsvenskamatch med laget och vara bollkalle och stå i kiosken. Synd att inte Linnéa kommer att vara där så vi kan servera körvar. Aja, sen ikväll ska jag nog vara med Linus om vi nu inte har träning. För egentligen har jag träning i tältet kl 2 idag, men vi är ju på matchen då, så vi kan inte träna då, så jag antar att vi itne har nån träning ikväll eftersom att vi egentligen ínte har den tiden längre... Igår var jag med Jesper och Richard :D Det var råkul :) Jesper visade sin gömma med kondomer från söder som vi satt och roade oss med haha :D Sen såg vi en film, vet inte vilken det var men den var sjuk. Och sjukt kul :D Sen gick vi ut och sen for jag hem och såg Disturbia för andra gången (A) Den är råbra, SE DEN! Nu ska jag iaf snart äta lunch, och städa mitt rum, sen drar jag till matchen. Ni kan ju komma och se den, och köpa korv i kiosken :]  HARE BÄST :D


Dagens frukost: Inget 
Dagens låt: My heart will go on - Celine Dion

Dagens dusch: Om några minuter (A)
Dagens frisyr: Uppsatt
Dagens smink: Inget för tillfället (A)
Dagens händelse: Allsvenskamatch :D
Dagens planer: Match, Linus :)<3
Dagens vill ha: Sommar...
Dagens saknad: Sandra Wallin och sommarn!
Dagens drog: Fun light Tropical Fruits :]

Dagens tråkigaste: morronen...
Dagens finaste: Mio :]

Dagens önskan: Att snön ska försvinna...
Dagens måste: Stå i kiosken!!!
Dagens dricka: FUN LIGHT!
Dagens mat: 
Kyckling :]
Dagens sjuka: Inget faktiskt :D
Dagens kärlek: Linus<3
Dagens mående: 
gr8 :D

Av Emelie - 11 april 2008 14:21

NU är det fredag, och idag hade vi matteprov och sen gympa, vi hade typ lekar eller nåt sånt. Men det var kul =) Ikväll ska jag på Söder med Ks och några. Imorn fyller Linus år, grattis älskling :)(L) Vi har 8 månader också :D Vill bara att du ska veta att du gör mig lyckligast i världen och hur mycket du betyder för mig :)<3 Jag var med han igår, han fick sina presenter =) Jag vet inte om han gillade dom men ändå (A) Dagen låt blir dennaa:

 REM - Everybody hurts

http://www.youtube.com/watch?v=ioAQTwc8Oas


Hare bäst :D

Av Emelie - 9 april 2008 20:46

okej, nu har jag varit på skolan i 12 timmar och det känns som att jag aldrig mer vill dit. Jag har stekt typ 5kg köttfärs och bakat kladdkaka. Och sen satt vi och åt tacos med föräldrarna och dom i klassen. Emilia och Rebecka sjöng, några gjorde en typ show och Johan spårade. Ja, sen kl 7 sprang några av oss iväg till träningen och tränade till 8, nu är jag mätt och trött. Nu ska jag se ANTM, veckans höjdpunkt, HEHEHEHEHEHE :] Sen har vi en typ ritläxa i svenska till imorn, vi ska rita en ruin. Typ? Och jag har ingen aning om hur jag ska rita den. Sen har vi franskaläxa också. Som sagt, våra läxor spårar. Nu ska jag inte skriva här mera. HARE BÄST

Av Emelie - 8 april 2008 21:11

Haha, idag var det skolkören för första gången, kan dock inte kännas kul för typ alla 9or med en bunt 7or som börjar. Jag förstår dom. Efter skolan for jag till stan och väntade där på Sandra som skulle ta bussen in, och den var försenad men ändå. Vi kollade på present åt Linus och Sandra tjockade en  Subwaymackaa :] Sen for vi hem till mig och jag åt, och Sandra satt och läste på min vägg... :] SEN for vi till Sara och var med Jonte och Navid. Nu hålr jag på att baka en jävla gigantisk kladdkaka till imorn när vi ska ha den där kvällen för föräldrarna. Bäst för dom att dom gillar min kaka. Nu ska jag inte skriva mer HAREBÄST

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards