ememelie

Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av Emelie - 2 oktober 2008 16:20

Vaknade tjugo över 6 idag, gick ut med Mio för att mamma och pappa är borta. Sen gjorde jag mig klar och for till skolan, vi hade dryg engelskalektion på morronen, sen svenska. Efter de hade vi idrott, allemansrättprov. HAHAHA typ de sämsta jag har gjort. Skulle egetnligen ha haft det förra veckan, men då var vår lärare sjuk jag kom inte ihåg ett piss. Sen hade vi lunch, texmexbuffé! HELLYEAH! Satt och åt med Emma och Moa, sen när vi skulle gå från matsalen var det blött ute och jag hade inga skor. Så dom bar mig typ runt hela skolan, hahaha har inte skratta så mke på länge... Sen hade vi matteprov. Det gick typ sämst, hoppas jag får G iaf, menmen. Sen var det elevens val, estetiskplattform. Vi jobbade med texilfärg och ritade en Spacedick, HAHA MATILDA!

Sen cyklade jag hem med Emmaa, fucking freezing och blåsit, men jag överlevde serru :) Ikv blire hockey med min sistah. Ska stå i klacken idag tror jag, pallar inte sitta.


Hursom helst, den här månaden ska jag försöka lägga in en låt på embed på varje inlägg, ska se hur bra jag lyckas med det :) Har klarat mig hittils iaf.


Imorn är det friday, finaly! Har bild i 2 timmar på morronen, sen håller jag inte koll, jofan! Franska, sen pallar jag inte skriva resten av dagen :) Sen är det Pan(eller numera Aphuset), appropå det då, vem fan tar ett namn som Aphuset? Pan var ju king jämfört med det. Vem kommer på en sånn sak? Jag menar, hur fult låter det inte : "Ey tja, skaru på Aphuset på freda elr?" åååh, blir fett störd! Hursom helst, jag har inte bestämt mig om jag ska dit, vi får se om nå kul folk ska dit annars är det inte värt. + att det kostar 80 jävla spänn utan medlemskort och 30 med. Fast jag har det, men ändå. Det är fucking dyrt!

Nu ska jag inte skriva mer, gör det sen ikv :)

Puss!

/ememelie

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards