ememelie

Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av Emelie - 3 oktober 2008 17:44

HAHAHAHAHAHAHA

Av Emelie - 3 oktober 2008 17:27

tjatjena!

Vaknade 7 imorse, sen har det bara varit en vanlig dag. Förutom sista lektionen när vi skulle ta blodprov på NOn. FYFAN säger jag bara! Hatar nålar och allt som hör till. Vi fick en litet grön apparat var med en nål. Sen skulle vi ta på oss själva. Sen se vilken blodgrupp i var i. Jag var B, som är den näst ovanligaste.JAG KLARADE DET! Alex vägrade och andra var helt galna och ville ta hur fort som helst. Haha hur som helst, sen fick vi sluta lite tidigare, så jag cyklade hem :) Sen kom Anna och hämtade mig, sen drog vi på Ica Kvantum, köpte godis för det var 2,90. Köpte för typ 25 spänn :)


Nu kom jag nyss ut ur duschen, sitter och funderar vad jag ska ha på mig... Hmm... Sen ska iaf Matilda komma före så ska vi fixxa oss :) Sen ska vi dra på APHUSET. Jag fattar egentligen inte varför alla blir helt galna när det är, det är inte månadens happening direkt. Aja, ungefär ALLA i min årsgrupp är ju typ där. Så det finns inte så mycke att välja på :)


Nu ska jag iaf gå och kolla lite i min nystädade garderob efter vad jag ska ha på mig, sen kommer Matti! Puss!

/ememelie

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards