ememelie

Alla inlägg den 4 oktober 2008

Av Emelie - 4 oktober 2008 15:36

Vid halv 7 igår kom matilda till mig, vi fixade oss osv, sen kom Elias och sen draagade vi på aphuset! Det var inte så många där, men typ mest 94 ändå. Sen drog vi 11, matilda hade sina saker hos mig, så jag, matilda, navve, richard och jeppe drog till lekparken utanför mig ett litet tag. Sen gick jag in :) Såg tv ganska länge sen slaggaa jag :)


Idag vaknade jag typ halv 9 och gick ut med Mio, det var jävligt kallt osv, och jag hade fortfarande inte vaknat riktigt. Sen gick jag in och la mig igen in maa bed och myste och kolla på tv ett tag, somnade om efter ett tag, var sjukt trött efter igår. Sen åt jag lunch och nu har vi varit och handlat :D

Ikv blir de film med nåra tror jag, och imorn ska jag vara bollflicka på allsvenskamatch! Nu hinner jag inte skriva mer ska snart kirra mat, puss!

/ememelie

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards