ememelie

Alla inlägg den 7 februari 2008

Av Emelie - 7 februari 2008 17:33

Idag fick jag lite sovmorgon i alla fall, började halv 9...

Det var spanarutbildning på Söder hela förmiddagen, så jag missade ALLA lektioner fram till lunch :) Det var lite snajsigt eftersom att vårat schema är ganska hektiskt på Torsdagar. Riktigt trevligt i varje fall, fika osv!


Sen var det ju dissikeringen på eftermiddagen, vi skulle alltså dissikera en bläckfisk. Det var inte det mysigaste jag har varit med om måste jag erkänna. Jobbade i grupp med Alex och Rebb, det luktade såå äckligt.


 Vi går ju till 4 och jag och Matilda jobbar på för fullt med musiken på esteten. Snart är ju uppvisningen och allt är inte klart än, vi får se hur det går :)

Sen som vanligt satt man sig ner när man kom hem och såg på SÅPOR<3 Nu ska jag iaf iväg och kolla på Linus träning, sen hem till han :)


Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards