ememelie

Alla inlägg den 15 februari 2008

:)

Av Emelie - 15 februari 2008 15:44

Igår var jag hos Matilda, Linus, Richard och Jesper var också där.

Jag gick ut och skulle möta han, också kom han cyklande med en en blomsterförpackning, det var så sött så jag började typ gråta :]

Jag fick choklad i en hjärtformad ask, ååh, jag älskar dig Linus!

 Sen kom vi in och såg Eva och Adam, har glömt hur ful den serien är!

 Det var i alla fall jättekul :)


Idag var det matte direkt på morgonen, 1 timmes lektion och det är verkligen drygt.

Sen efter det så skulle jag gå till matsalen och spela saxofon, för vi skulle spela där från 20 över 10 till kvart över 12.

4 låtar, och vi spelade dom om och om igen. Men men :)

Sen slutade vi, så det var ju bra :D


Ikväll är det American Pie the Wedding, som måste ses, för sjuk humor är ju meningen med livet(fast humorn i den är riktigt dålig)!!!!






Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards