ememelie

Alla inlägg den 10 september 2008

Av Emelie - 10 september 2008 20:50

Prov idag, och det gick dåligt som väntat då :D Sen har det inte varit så mycket speciellt, förutom stadsbiblioteket. Men det sög också så :D Slutade kvart över 3 och cyklade hem, åt och for på samlingen till matchen. Den var på Juniplan, alla var typ sjuka/borta så vi hade 2 avbytare. Mums. Och min jävla förkylning hjälpte ju nite direkt. Så vi förlorade med 4-0 tror jag, åååh. Imorn äre iaf torsdag, har ingen aning om vad vi har för lektioner (A) Vi har iaf elevensval - estetisk plattform i slutet på dan i typ 2 timmar, yeeeey! NÄE. Så vi slutar 20 i 4. Sick!


NU ÄRE COUNTDOWN BTW! 13 dagar sen drar det värsta i mitt liv just nu. Aa ni fattar. Rälshelvetet! Asså man kan inte beskriva med ord hur mycket jag längtar. Jag kom ihåg när dom sa att jag var tvungen att få tandställning, det första jag tänkte: Typ gummiband? Fetnice! De funkar. Sen rasade ungefär hela min värld: Du kommer behöva räls. Mm, bästa dagen i mitt liv! naaat. Men hur som helst, nu har jag haft den i typ 1 och ett halv år... Och jag är fett jävla less på den! Nu jävlar, ingen metallkäft längre<3


Igårkväll när jag hörde om allt det här om att jorden skulle gå under, okej inte speciellt trovärdigt. Men fan, om man skulle ha dött idag. Tänk hur sjukt jävla mycket man hade missat? :O Typ, saker som man inte vågat göra men ångrar att man inte gjorde? Hur mycket man ville göra som man inte skulle hinna? Shit vad sjuk världen är... Vem fan kommer på ideén att återskapa BigBang och det finns en risk att jorden går under? Aa, vissa är ju faktiskt smartare än andra! Eller nåt, hursom helst, nu ska jag göra precis allt jag vill. ALLT. Shit vilken impuls... Aja! Nu ska jag se Filip och Fredrik ett tag, sen ska jag torka håret och gå och slagga snart, eftersom att jag somnade vid 4 i natt, så aa, SOV GOTT DUDES :D

/ememelie

jag länkar en låt, fanns ingen embed!

http://www.youtube.com/watch?v=cJmghwq7k2I

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards