ememelie

Alla inlägg den 12 september 2008

Av Emelie - 12 september 2008 22:27

Min syrra började lyssna på den här, kollade på hennes blogg och den är sjukt bra faktiskt :D

oja

Av Emelie - 12 september 2008 22:10

Kärleken;
Har du hittat den rätta killen/tjejen? - trodde jag hade de iaf!
Har du en kille/tjej just nu? - nej
Om du har/hade, skulle du tillåta personen ta på dig? - jaa
På rumpan? - jaa
På brösten? - jaa
Kyssa dig på halsen? - jaa
Kyssa dig på munnen?- jaa
Kyssa dig på kinden? - jaa
Gillar du någon?- inte så
Har du vart ihop med någon för inte så längesedan? - ja
Vem var du ihop med senast? - linus!
Vad heter personen du gillar? - no one

Skolan;
Går du i skolan? aa
Har du någon gång skolkat? -om jag inte pallade skolan skulle jag inte fara dit
Har du varit i skolan idag? -  aa
Smink & Hår;
Använder du mascara? - jaoja
Använder du kajal ? - näe
Använder du hårspray? -  har typ slutat
Använder du volymspray? - nej
Andänder du mouse? - ibland
Använder du deodorant? - Ja
Använder du parfym? - Ja
Använder du ögonfransböjare? -Ja
Använder du täckstift? - aa
Använder du läppglans/läppstift? - nej
Noppar du ögonbrynen? - jaa
Uppsatt hår eller hängande? - mest uppsatt iaf
Plattar/lockar du håret varje dag? - nej
Målar du naglarna ? - nej

Av Emelie - 12 september 2008 17:49

12 september idag. Tänker alltid när det är den 12 att det är min och Linus dag. Vi skulle ha haft 13 månader idag. Jadu...


Hade bild i 2 timmar på morronen med en kvarts rast efter en halvtimme :) Sen hade vi rast, sen språk, sen lunch :D Det var en äckli grönsakssoppa som man inte vart mätt på + att den smaka kuk. Sen hade vi litteratur, sen hål i 1 timme och 10 min, sen NO. Vi hade ett labb, och det var typ det värsta jag har vari med om, jag är fett trög så jag fattade typ inget :D Hur som helst, sen slutade vi, cyklade hem med pettzz, fast han åkte longboard men :D Också gick vi en bit med Alex :D Sen for jag och spelade, och när dom hämtade mig for vi på coooop :) Nu ska vi snart äta hemgjord pizza... Sånt gillar magen. Har försökt övertala min mama och papi att jag ska få en skinnjacka. Dom är så sjukt snygga. Nu ska jag äta iaf! Skriver mer sen, PUSS!

/ememelie


jag vet att ni vill ge mig den....

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards