ememelie

Alla inlägg den 14 september 2008

Av Emelie - 14 september 2008 12:08

For till Stina vid 7 igårkväll, vi såg på tv sen vart Stina hungrig :] Så vi for till Sibylla och satt där ett tag. Vi pratade med Jonte lite, sen när vi skulle hem träffade vi honom! Så vi cyklade med han till Sunnanå, sen var vi ute där ett tag och träffade nå småungar som hade "fest" haha... Sen träffade vi Mathilda, Linnéa och lowan, fast dom for dirr. Sen for jag Stina och Jonte ut och cyklade, och det var fucking freezing! Vi träffade några, sen gick vi in och satt vid datorn hos mig :)


Idag har jag träning vid 4 tror jag, sista före uppehållet i 4 veckor. Äntligen är jag frisk nog att träna! Jag hatar att vara förkyld, allt blir begränsat. Fyfan. Men nu jevlar!


Sen ikv ska jag typ vara med Jonas och nån till säkert :D Vi ska säkert vara ute elr nå :) Nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt... Vet inte om jag pallar göra nåt före träningen, JA! JAG SKA BAKA TROR JAG! Oja, så blire! Nu ska jag sätta igång iaf, här är en låt från en film jag såg på när jag var liten. Jag var helt besatt av dom filmerna. "Landet för länge sen" heter dom :D

If we hold on together - Diana Ross

Puss!

/ememelie

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards