ememelie

Alla inlägg under juli 2008

Av Emelie - 1 juli 2008 11:19

Dagens frukost: Vindruvor...

Dagens lunch: Ska snart äta köttbullar... :]
Dagens middag: Har inte ätit än
Dagens låt: Follow Through
Dagens dusch: Igår kväll? (A)

Dagens frisyr: Uppsatt

Dagens smink: Mascara

Dagens planer:  Vara med Linus, gå ut med hundarna och fara till Tibro

Dagens vill ha: Polly Aloha

Dagens saknad: Linus och SandraW

Dagens drog: Vatten

Dagens tråkigaste: Nu

Dagens måste: Packa

Dagens dricka: Ramlösa=)

Dagens mat: Macka.

Dagens sjuka: Ont i foten efter moppeturen :(

Dagens kärlek: LINUS(L)

Dagens mående: Härligt :D


Nu har jag och Anna varit ute och moppat till sommarhagen :D Fotade där men fittbatteriet tog slut! Jag ska skjuta dig! Ja du hörde rätt. Igår var jag ute ett tag med Matti, Elias, Pone och Emma. Sen kom Matilda och Mathilda och Filippa. Jag gick in sen och började packa lite osv. Innan det så var vi ute och övningskörde med Anna och så vi for förbi Ica och postade några brev och jag passade på att köpa lite "färdkost" till ikv som består av godis, en dricka och chips. Jag är jättenyttig jag vet, det var därför jag köpte vindruvor också :D Men nu ska jag och mamma gå ut med Mio och Fred. HEJDÅ!


/ememelie

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards