ememelie

Alla inlägg under juli 2008

Av Emelie - 24 juli 2008 19:44

Idag har jag degat på förmiddan, sen drog jag och Matilda till falket, vi schtekte bara, inget bad... Sen for jag hem och åt, sen for jag till träningsmatchen mot P-95. Det första jag gjorde när jag kom ut på plan var att sträcka mig, puss<3 Eller så nej, kuken! När Linnéa kom hade hon blivit stucken av en geting på ögonlocket, så vem fick hoppa in för andra gången? Jag, gr8. Jag som var peppad till tusen på att sänka nån av dom... Höll iaf nollan ett tag :D Sen kom Linnéa tillbaks ändå, så jag fick gå ut och spela ändå :D:D:D Första matchen på typ 4 veckor HAHA, pinsamt dålig kondis... Sen cyklade jag hem med Matilda, när jag kom hem duschade jag och sen skjutsade pappa mig och Stina till Coop tvärt, för ikv kommer LINUS :D Vi ska tälta :D IMorn ska jag klippa gräset och springa, sen vet jag inte... Men snart kommer Linus, så jag hinnerinte skriva mer nu, HARE KING :D PUSS!

/ememelie

Av Emelie - 23 juli 2008 19:32

är så jävla fin. Snow Patrol - Run.

Ikv blev de inge, ska se om jag hittar på nåt ändå :D Funderar på att dra till coop, men vi får se :D Nu ska jag inte nörda dator mer, PUSS

/ememelie

Av Emelie - 23 juli 2008 14:05

Igår var jag på Edda med Matilda och Stina :D Vi träffade Simon, Emil och Samme där :D Vi var där från typ 1 till 5, sen hade jag träning halv 7 till 8. Jag har världens sämsta kondis, första träningen på 3 veckor. SUPEEEER! Springaspringaspringa... Umeå om 1 vecka, HELP. Efter det var jag och Matilda med Nisse och Simon :D Deet ska jag nog inte prata om ;$ Sen satt jag vid datorn, sen gick jag och la mig :D Idag har jag inte gjort så mycket, har varit på agilitybanan med Anna, Fred och Mio :D sen nu vet jag inte vad jag ska göra, var typ pepp på att bada men nja. Nu ska jag inte skriva mer, men jag skriver mer ikv :D HARE KING

/ememelie

Av Emelie - 22 juli 2008 00:04

Idag har jag varit med Linus, och jag var inte tråkigt trött. Har inte sovit ett jävla piss på hela natten, bläh. Men imorn är det iaf första träningen på hur länge som helst för mig, så jag ska göra mitt bästa pga av min dåliga kondis. Ska ut och jogga så mcyekt jag kan nu iaf. Snart är det Umeå :D Peppa järnet. Vi måste vinna!!!! Jag börjar tänka på skolhelvetet och att vi kommer att få betyg och shit. + 2 nya 7or i laget hehehehehehhe.

Iaf, tebax till Umeå :D Vi far kl 8 på morronen nästa torsdag, vi har matcher tors, fre och lör och ev söndag om vi går vidare, vilket vi ska. Men nu är jag trööttttttttttttttttt. Så nu ska jag slagga, skriver imorn, PUSS

/ememelie

Av Emelie - 22 juli 2008 00:04

Idag har jag varit med Linus, och jag var inte tråkigt trött. Har inte sovit ett jävla piss på hela natten, bläh. Men imorn är det iaf första träningen på hur länge som helst för mig, så jag ska göra mitt bästa pga av min dåliga kondis. Ska ut och jogga så mcyekt jag kan nu iaf. Snart är det Umeå :D Peppa järnet. Vi måste vinna!!!! Jag börjar tänka på skolhelvetet och att vi kommer att få betyg och shit. + 2 nya 7or i laget hehehehehehhe.

Iaf, tebax till Umeå :D Vi far kl 8 på morronen nästa torsdag, vi har matcher tors, fre och lör och ev söndag om vi går vidare, vilket vi ska. Men nu är jag trööttttttttttttttttt. Så nu ska jag slagga, skriver imorn, PUSS

/ememelie

Av Emelie - 21 juli 2008 21:31

HAR DU:
Ett förhållande:
Ja!<3
En bästa vän: Ja :)
Blivit kär vid första ögonkastet: JA!
Skrikit åt en lärare: Jaa
Kysst någon och sedan ångrat dig: nae
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: nae
Några smycken som kostat över 1000 kronor: nej
Snusat: nej
Rökt: nej

DAGENS:
Klädsel: mjukisar, brunt linne, svart kofta
Frisyr: uppsatt
Låt: Bamse
Vill ha: Sol
Sjuka: trött, om det gills
Drog: Tuggummi
Saknad: Sandra Wallin
Köp: inget :O
Godis: Orbit Dental Care
Attityd: en bra en

FÖRSTA:

Bästa kompis
: Sthina Lindberg :)
Bil: haha, jag har aldrig haft en :O
Husdjur: fisk som hette Bullen
Semester
: Kreta
Jobb:
Köpta skiva: Lou Bega - Mambo nr5
Piercing
: öronen
Konsert
: Lisa Nilsson tror jag
Fylla
: har inte varit än

10 SISTA:
Personen som sms:ade dig: Linus :)
Personen som du kramade: Linus :)

Personen som ringde dig: Mamma
Personen som du ringde: Linus
Alkoholdrycken:
Bilfärd: Från Linus=)
Filmen du såg: Bamse :D :D :D
Gången du grät: Vet inte:O Jo, när jag for från Sandra...
Måltiden: hemma=)


9 SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: ja :D
Våga hoppa bungyjump: ja :D
Kalla dig själv lycklig: njaeo, typ :D
Hellre ta bilden än vara med på den: ja ;)
Kunna gråta över en kille: jaa!
Kunna gråta över en tjej: ja
Ljuga för någon: ja
Kunna springa 50mil: neejnej


BLANDAT:

Är du blyg inför det motsatta könet: ne
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 15:D:D:D:D:D:D<3
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: jaa!
Använder du huvtröjor: jaa!
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: JAAAA
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: haha, ojfan, motsatta fifan :D

5 VAL:

Solnedgång eller soluppgång: solnedgång :D
Sommar eller vinter: Sommar =)
Vilken ålder har varit bäst hittills: typ den nu :D
Sova på sida, mage eller rygg: mage/sida ;D
Kramar eller kyssar: båda=)))

Av Emelie - 17 juli 2008 21:51

Namn: Emelie

Född i: Skellefteå

Utmärkande drag: Lang, jag sticker upp...

Sällskapsspel du gillar att spela: Monopol :D

Om du fick välja fritt, vilken utsikt skulle du vilja ha från ditt sovrum: Havet tror jag :D

Vad använder du för parfym: Shit, jag har en salig blandning av parfymer, men den jag anvander mest aer nog Cat Deluxe ;D

Om du satt i en dödscell och fick välja en sista måltid, vad skulle den bestå av: eh, tacos? (A)

Om du fick döpa om dig själv vad skulle du vilja heta: haha, emelie aer helt okej faktiskt, kanske isf Alexandra elr nat :D

Om ditt liv var en film, vilken skulle det vara och varför: En romantiskdramakomedi ;)

Du är på menyn - beskriv dig själv som en måltid: HAHA vilken fraga... Jag skulle vara.. god? (A)

På en skala 1-10 hur snygg tycker du att du är: 1

På en skala 1-10 hur nöjd är du med ditt liv: 7

Vad tänker du på när du inte kan sova: hehe Linus (A)

Vilken tävlng skulle du helst vilja vinna: Jag vill vinna, Umea fotbollsfestival, det skulle va na ;)

En sak du gärna skulle lära dig på en sekund: Piano, latt!

Vad skulle vara den bästa nyhet du kunde få: Secret

Du ritar när du pratar i telefon? Aa, emassa fula grejer

Du önskar att du var smalare? Lite skulle inte skada

Du kan spela piano? Nae, sax och gitarr ;)

Du har snott pengar från dina föräldrar? Nej

Du har gått på bio ensam? hha tragiskt nog ja.

Du gillar att bli fotograferad? nej

Vad är den minsta summa pengar du skulle kräva för att äta hundbajs: Skulle aldrig goera det, vad fan ere haer foer fragor? :D

Nu e jag som sagt i Kroatien, det aeger och jag hinner inte sitta sa mycke nu, men vi har iaf varit i Venedig, badat emassa, och solat, sa nu kan jag knappt ligga ner foer att jag har braent mig sa mycket, aaaa puss. Imorn ska vi bara vara vid hotellet, eventuellt Umag, sa nu aer det bara fredag loerdag kvar. Men nu hinner jag inte sitta mer, tiden tar slut HARE BAEST!

/ememelie

Av Emelie - 13 juli 2008 01:01

Nu sitter jag på Arlanda och ungefär tråkar sönder, planet går kl 7, så vi ska vänta här hela natten. YEES, jag ska och bli neger i Kroatien :D Försöker hitta nån att vara social med på MSN, ska sitta här i 1 och en halv timme till, så det är bara att babbla på med mig :D Ni kan också ringa när ni vill under natten, det är lugnt, jag är vaken! 0768088507! Vi har åkt bil från halv 3 idag, ända ner till Stockholm, vi stannade 3 ggr, kanske 4. Och när vi kom fram hit så tänkte vi att vi skulle ta in på Rest and Fly i nåra timmar, men där vare fullbokat. Så det sög, nu måste jag sitta här och se ut som världens vrak efter en 10 timmar lång bilresa, frääänt. Så nu väntar jag bara tills kl blir halv 5 drygt så ska vi gå och checka in. Fan vad länge det är kvar. Det här kommer bli ett långt inlägg, för jag har verkligen ingenting att göra... Här ligger det iaf massor med folk och sover på soffor och dylikt. Man vågar knappt gå förbi för man vill inte väcka dom som till slut kunnat somna, för jag kan lova er att det inte är nåra bekväma grejer vi snackar här alltså... Jag reste bara i shorts och ett linne och en kofta i väskan så jag fryser ungefär häcken av mig på kalla Arlanda... Men jag ska inte klaga för imorn så ligger jag och schteker på strander och badar i havet. NICE. Dryga 35 grader är inte så dalit. Kommer hem den... Vad var det, 21/7 tror jag. Då vill jag tälta med Linus när jag kommer hem :D Sen den 29onde äre Ume, peppa tjejer ;) När jag var i Tibro iaf så berättade Sandra om när dom var i Kroatien:D Man måste tydligen ha nåra ugly badskor så att mna inte ska trampa på emassa shit på botten när man badar i havet... Typ sjöborrar! Mysigt att få en sån på foten, nja, det tror jag inte... Så det blir iaf att köpa badskor när jag kommer fram. Det är ganska roligt att sitta och kolla på folk här, det är helt sjukt hur mycke olika människor det finns! Nyss satt det nåra snobbiga Skånekillar här, dom var värre än tjejer kan jag säga, som satt och skrek för han visste inte hur man skulle komma in på en ny sida. Sucker. Nyss gick det förbi 2 poliser, det finns jättemke vakter och shit här, dom ser rätt uppblåsta ut när dom passerar... 1 timme och 12 minuter kvar, nejnej, tare lugnt, jag ska inte skriva tills dess ;)  Nu börjar jag få kramp i mina handleder känner jag, det är inte speciellt skönt tangentbord här och jag är sjukt trött. Sitter bara och gäspar, jag undrar hur fan jag ser ut nu, riskvast antagligen. Jag kommer vara DÖD, imorron bitti. Men nu ska jag inte skriva mer här, hoppas att det finns dator där borta så jag kan uppdatera! Säg till om ni vill vara med i min jag-är-brunare-än-dig-tävling. Jag säger bara the Winner takes it all. Alltså jag, jag tänker schtekaa sönder. Men nu får alla hare så bra då, vi ses nästa måndag nån gång :D PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS<3

/ememelie

remember to ringa mig 0768088507

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards