ememelie

Direktlänk till inlägg 20 september 2008

overtime

Av Emelie - 20 september 2008 10:28

HUR

svarar du i telefonen:
Hallå?
gör du när du är kär i fel person: haha, vad kan man göra åt det? :O
tycker du om gul-bil-leken: har aldrig kört den ;)
mycket pengar har du i plånboken just nu: haha vet inte, nån krona...
mycket är klockan: 10.30
många kontakter har du på msn: haha vet inte, orkar inte räkna :]
spenderar du en regnig dag bäst: se film och äta emassa göttt :D

VEM

 pratar du med på msn just nu? mange :D
Ringde dig senast? ma madre!
pussade dig senast? Linus
hade du sex med senast? ahah ja...
vill du kasta en sten i huvudet på? dom flesta
saknar du mest just nu? Sandra Wallin.
är din bästa vän av samma kön? stina ♥
är din bästa vän av motsatta kön? hm, aa shit det finns ju hur många som helst! Elias, Richard och JeppeBV förtjänar lätt en plats här iaf.
ditt 10:e sms ifrån? vet inte (A)
ska du träffa imorgon? vet inte :D
umgicks du med senast? Stina, Jesper och Per :D
sov du med senast? haha öhm...

JA- OCH NEJ FRÅGOR

cyklat utan händerna: ja
gråtit en hel natt: ja
druckit så du spytt: nej
åkt vattenskidor: ja
vägrar åkt rullstol: nääe
 gjort en bakåtkullerbytta: ja ;)
köpt lösgodis för över 50 kr: jaa ;)
velat vara ett djur: ja
tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: haha va äre för sick fråga! näede tro ja inte ;)
tyckt harry potter är bra: njaaaaaooe venne


VEM

vem är i rummet med dig? ingen just nu :D
vem fick du senast sms av? Jesper :D
vem tänker du på nu? haha vi tar nästa
pratade du senast i telefon med? madrrre
vems hus var du senast i? peeertaans :D
sa du senast "jag älskar dig" till? Linus
vem önskar du var med dig nu? vi tar nästa igen :]
vem är din favoritsläkting? haha, jadu... Mormor och kusinerna :)
vem i din skola går dig mest på nerverna? aa, dom flesta går mig åp nerverna... men vi ska inte nämna nåra spec namn ;)

 VAR

var går du i skolan? sörböle ;)
var är din telefon? på väggen ;)

var är din mamma? i vardagsrummet tror jag :D
var sover du? i min säng? ;)
var handlar du mest? HM och BikBok tror jag
var fick du tag i tröjan du har på dig? Carlings
vart åkte du senast bil? hem från musikskolan ;D
var i ditt rum är du? är inte där nu ;D

VAD

vad åt du senast? haha chips igår kväll :D
vad drack du senast?  vatten ;)
vad är det för färg på dina byxor? svart :D
var är den närmaste saken som är blå? på golvet, en blå läskflaska som min syrra och kusin delade tro ja :D
vad gillar du mest med skolan? alla mina goagubbar
vad har du på fötterna? strumpor

vad är din favoritfärg? svart, grön och blå
vilken film såg du senast? lilla jönssonligan!
vad hör du just nu? en låt, Kate Voegele - Kindly unspoken

HAR DU NÅGONSIN

hånglat i mer än 3 minuter? aa de tror jag :D
sovit i en annan säng? japp :D
hånglat på en bio? japp :D
hånglat i skogen? vet inte, säkert :D
tyckt att din kusin är het? haha nej
sovit naken? nää
kört över hastighetsgränsen? kört med vad? min jävla cykel? aaaaah
målat om ditt rum? nej :(
dansat framför en spegel? haha nej
fått hicka? jaoja
dumpat någon? njaao, beror på hur man ser det.
stulit pengar från en kompis? nej!
hoppat i en bil med folk du just träffat? nej :D
 varit i slagsmål? nej, men bråk
 smugit ur ditt hus? nej
haft känslor för någon som inte känt detsamma? ja säkert
sug hånglat med en främling?  nej
älskar eller saknar någon nu? ja såklart

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 11 november 2010 22:50


Jag har totalt glömt bort denna blogg. Har börjat skriva på våran nya http://antasben.blogg.se/, och fokuserar mest på den nu. Såg nu när jag loggade in att jag hade kommentarer om att jag skulle uppdatera mer ofta och även att det finns några tappra...

Av Emelie - 15 augusti 2010 11:40

Skrev ett inlägg igår som tydligen inte visas? Fattar inte vad som hände. Hur som helst är jag hemma nu och har hunnit med ganska mycket de senaste dagarna. Igår var jag med rätt många och vi badade och chillade, en toppenkväll!   Idag vet jag in...

Av Emelie - 4 augusti 2010 00:06

Okej, måste erkänna att jag tycker synd om mig själv, jag är riktigt förkyld och har haft ont i huvudet sen i fredags, jag känner varken smak eller lukt och har rethosta som aldrig försvinner. ÄR SÅ ARG! Blir aldrig frisk, det kanske beror på att jag...

Av Emelie - 3 augusti 2010 19:45

Har åkt gummibåt på älven idag! Så jävla härligt det var! Det tog upp mot 3 timmar, men det var jättekul! Jag, Linus, Richard, Elias, Agge, Erik och Johan var det som åkte.   Nu sitter jag i sängen och ser på tv och funderar vad jag ska göra ikvä...

Av Emelie - 3 augusti 2010 01:59

Kommer jag någonsin räcka för dig?   Godnatt.

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards