ememelie

Alla inlägg den 20 mars 2008

Av Emelie - 20 mars 2008 17:23

Vi hade 21 franska glosor till idag, det gick väl rätt hyfsat tror jag. Sen hade våran franskalärare ordnat en påskäggsjakt. Såklart så hittade min grupp ägget, fast Jesper är smartingen i gruppen. Så då fick vi godis, sånt gillar magen. Hur som helst så hade vi lageftermiddag. Den var faktiskt... tråkig.

Vi skulle bygga en luftballong av en sopsäck. Jag finner inga ord.

Och när jag kom hem från skolan, hade just satt mig ner och börjat se en såpa, såklart ringer det på dörren... EN PÅSKKÄRRING, fast det var en kille. Såklart så skulle han ha godis, mitt godis :( Så kom det en till, och en till, OCH en till, så man kan säga att mina fina påskgodispåse är rensad, av småbarn. Tack.


Ikväll ska jag vara med Linus, nån mer kanske är på så det blir nog brabra :)

Och det är påsklov. Tack, tack, tack. Ska bara vara hemma hela lovet. Förutom imorn då det blir Piteå :) Inga träningar heller i veckan, så då blir det väl jogga istället då :D


Men nu ska jag sluta skriva, hare bäst :)

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards