ememelie

Alla inlägg den 21 mars 2008

:)

Av Emelie - 21 mars 2008 22:03

Dagen låt går till Queen med Bohemian Rhapsody.

Bara för att det är världens finaste/roligaste låt.


http://www.youtube.com/watch?v=irp8CNj9qBI


Kolla!

21

Av Emelie - 21 mars 2008 20:38

 Igår var jag med Linus och Jonas, och stina och sandra ett tag men sen for jag, Linus och Jonas in och glodde på film.

Vaknade vid halv 9 imorse och pratade med Linus som är i Tärna nu och kommer hem på tisdag, och jag har ingen aning om vad jag ska göra hela helgen eftersom att alla är borta, men det får lov att gå ändå.

 Har varit i Piteå hela dagen hos mormor och ätit, ätit, ätit och ja, ätit.

Sen när vi kom hem vid 7 for vi och hyrde film, jag hyrde The Holiday med Cameron Diaz, Kate Winslet, Jack Black och Jude Law. Tydligen är jag den enda som inte sett den så jag kände mig pressad att se den...

Sen for jag ut och sprang, första löppasset för i år. Det blir ju Umeå Fotbollsfestival och Tjejmilen i sommar så konditionen ska vara på topp!


I onsdags så kollade vi på fjällfilmen från i höstas då 8orna och 9orna var i Hemavan. Vilken sjuk pepp jag känner.


NU ska jag dega lite framför tvn, tjohej


Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards