ememelie

Alla inlägg den 24 mars 2008

Av Emelie - 24 mars 2008 22:34

Okej, på onsdag ska jag till tandregleringen och byta ut och ta bort några saker från min fina tågräls, kanske inte behöver ha den så länge till?  Får väl höra då. Men faktiskt så tänkte jag inte på att det skulle vara lov nästa gång jag for dit, så nu är tiden bokat kl 7.50 7.50 Ååååååh :(

Och nu har jag slingat håret, OHYES, blonda slingor dom inte syns så mycket, men ändå =) Imorn ska jag och hämta min jacka som jag hängt av, yees.



Nu ska jag sova, hejdåå :)

:D

Av Emelie - 24 mars 2008 00:11

Ikväll var jag med Emma, Moa och Matilda. Vi busade lite med colaflaskor, men sägs det inte. När jag kom hem såg jag den efterlängtade konserten med Amy Winehouse<3 som visades på 2an 5 över 11. Hon är bäst i världen, dock väldigt full på scen :D :D Och det går inte att ladda in några Amy Winehouse låtar på mobilen, surar järnet. IMORN ska jag fixa mina slingor. Helt seriöst den här gången, nu ska jag göra det. Det blir väl blonda antar jag, blond och dum är jag. Okej, i veckan då... Imorn ska jag slinga håret och åka skider, sen öppen för förslag. På tisdag ska jag på stan och fixa en jacka. På onsdag har jag ingen aning... Sen på torsdag eller fredag ska jag vara med Emma, hennes bf Filip och Linus och laga mat och hela tjolahoppet.

 Nu ska jag dega ett tag sen slagggaa, hare bäst :)

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards