ememelie

Alla inlägg den 23 mars 2008

23

Av Emelie - 23 mars 2008 16:45

Det blev så att jag bestämde mig för att vara med Emma idag, och Matilda ville också vara med så vi var vi 3 då. Sedan kan jag ju meddela att Emma spenderar mycket tid i telefon med sin bf. Och använder fraser som:

 - Du är sötast:]

-Nej du är :]

-Nej, du kommer alltid vara ett snäpp sötare än mig :]

 Osvosv, Emma är KÄR. Oja! Och jag ska få se dom IRL nån gång i veckan :}

 Ikväll ska jag nog vara med dom igen, och sen se en konsert med Amy Winehouse på tv kl 23.05 för alla er som gillar henne, och ni som inte gör det kan kolla ändå så ni börjar gilla henne. Dock knarkar hon på scen ibland, så vi får se hur det är ikväll. Ska nog försöka se The Holiday som jag inte har sett ÄN.


Nu sitter jag ungefär och surar på alla som är borta.

Linus är i Tärna, kommer hem på tisdag.

Yaoska är i Arjeplog och kommer hem på lördag.

Elias är ute i nån bush i nån stuga och kommer hem på Torsdag

 Jag har tråkigt och det här är första gången det känns långt att ha en veckas lov. Vad har hänt med mig, jag skrämmer mig själv.

Av Emelie - 23 mars 2008 11:00

Igår såg jag typ världens bästa film, nä kanske inte den bästa, men den var bra :) Den hette Och han älskar dem alla, huvudrollen spelades av Morgan Freeman som typ är världens bästa skådespelare. Se den!

Sen pratade jag med Linus igår kväll också, sjuukt vad jag saknar han.

Också var jag med Emma på kvällen och det var trevligttrevligt :)

Idag har jag absoluut ingen aning vad jag ska göra, kanske slinga håret? :O

Ja, så blir det nog.


Igår köpte jag gula jeans, jag är en färgklick!! Beställt gröna också, men dom kommer inte förrän i v. 21 i maj... Jag får härda. Beställde även ett par örhängen på samma gång. Det som är bra med att beställa dom är att ingen annan kommer att ha dom, dom är mina!


Numera i min garderob!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards