ememelie

Alla inlägg under september 2008

Av Emelie - 19 september 2008 22:44

Vaknade ganska sent idag, hade 2timmars bild på morronen, och jag och Ola hade det vanliga bråket om vilken musik vi skulle lyssna på (A) Nästa fredag blire Queen i 2 timmar<3


Sen hade jag franska i 1 timme, vi körde charader osv. ÄLSKAR SÅNT! Fattar inte dom som inte ville köra... Hatar ´dom som inte vågar.Det är FETT kul! Så jag Moa och Oscar fick typ köra hela tiden;) Men de gör inge ;) Sen åt jag med Moa, och det var inget speciellt. Typ gryta som man får vara på skattjakt efter köttbitarna...


Sen kan jag glatt meddela er om att jag SLUTADE! OVER AND OUT! HELG! Oja! Cyklade hem med Stina och Erik, åt lite glass sen for jag och spelade med Tove :D Kom hem vid 6, åt och duschade, sen kom Stina till mig :D vi for på coop och frös ihjäl. Sen ringde Stina till Per så vi for dit och var med han och Jesper :D Och det var KALLT och det REGNADE på vägen dit. Mysit. Där såg vi Jönssonligan och åt godis å chiiirrre :D Sen for vi ut och träffade Ander och Julia, tror jag hon hette? :D Sen for jag och Stina hooome! Och nu sitter jag här, oja. Och fryser som helvetettet kom och värm?

Här är en myyyslåt, nu ska jag se litte tv, sen ska jag soooova götttt :D Skriver imorn! Puss

/ememelie

Av Emelie - 19 september 2008 14:45

 Har du sett fler än 50 av dessa 200 filmer så har du inget liv


[ ] Rocky Horror Picture Show
[x] Grease
[x] Pirates of the Caribbean
[ ] Boondock Saints
[x] The Mexican
[ ] Fight Club
[x] Starsky and Hutch
[ ] Neverending Story
[ ] Blazing Saddles
[ ] Airplane
Summa: 4

[ ] The Princess Bride
[ ] AnchorMan: The Legend of Ron Burgundy
[ ] Napoleon Dynamite
[ ] Labyrinth
[x] Saw
[x] Saw II
[x] Saw III
[x] White Noise
[ ] White Oleander
[x] Anger Management
[x] 50 First Dates
Summa: 6

[x] Scream
[ ] Scream 2
[ ] Scream 3
[x] Scary Movie
[x] Scary Movie 2
[x] Scary Movie 3
[x] Scary Movie 4
[x] American Pie
[x] American Pie 2
[x] American Wedding
[x] American Pie Band Camp
[x] American Pie The Naked Mile
Summa: 10

[x] Harry Potter
[x] Harry Potter 2
[x] Harry Potter 3
[x] Harry Potter 4
[ ] Resident Evil
[x] Resident Evil 2
[x] The Wedding Singer
[ ] Little Black Book
[ ] The Village
[ ] Lilo & Stitch
[ ] Lilo & Stitch 2: Stitch has a Glitch
Summa: 6

[x] Finding Nemo
[x] Finding Neverland
[x] Signs
[x] The Grinch
[ ] Texas Chainsaw Massacre
[x] White Chicks
[x] Butterfly Effect
[x] Thirteen Going on 30
[ ] Robotar
Summa: 7

[ ] Dodgeball: A True Underdog Story
[ ] Universal Soldier
[ ] A Series Of Unfortunate Events
[ ] Along Came Polly
[ ] Deep Impact
[x] KingPin
[x] Never Been Kissed
[x] Meet The Parents
[x] Meet the Fockers
[x] Eight Crazy Nights
[ ] Joe Dirt
Summa: 5

[x] A Cinderella Story
[ ] The Terminal
[ ] The Lizzie McGuire Movie
[ ] Passport to Paris
[x] Dumb & Dumber
[ ] Final Destination
[ ] Final Destination 2
[ ] Final Destination 3
[ ] Halloween
[x] The Ring
[x] The Ring 2
Summa: 4

[ ] Harold & Kumar Go To White Castle
[ ] Practical Magic
[ ] Chicago
[x] Ghost Ship
[ ] From Hell
[x] Hellboy
[x] Secret Window
[ ] The Whole Nine Yards
Summa: 3

[ ] Troy
[x] The Day After Tomorrow
[ ] Child's Play
[ ] Seed of Chucky
[ ] Bride of Chucky
[x] Ten Things I Hate About You
[x] Just Married
[x] Gothica
[ ] Nightmare on Elm Street
[ ] Sixteen Candles
[ ] Remember the Titans
[ ] Coach Carter
Summa: 4

[x] Bad Boys
[x] Bad Boys 2
[ ] Joy Ride
[x] Seven
[x] Ocean's Eleven
[ ] Ocean's Twelve
[ ]Ocean´s Thirteen
[ ] Identity
[ ] Lone Star
[ ] Bedazzled
[ ] Predator I
[ ] Predator II
[x] Alien V.S Predator
Summa: 5

[x] Independence Day
[ ] Cujo
[ ] A Bronx Tale
[ ] Darkness Falls
[x] Christine
[x] ET
[ ] Children of the Corn
[ ] My Boss' Daughter
[x] Maid in Manhattan
[ ] Frailty
Summa: 4

[ ] Best Bet
[x] How to Lose a Guy in 10 Days
[x] She's All That
[x] Calendar Girls
[ ] Sideways
[ ] Mars Attacks
[ ] Event Horizon
[ ] Ever After
[x] Forrest Gump
[ ] Big Trouble in Little China
Summa: 4

[ ] X-Men
[ ] X2
[x] Spider-Man
[x] Spider-Man 2
[ ] Sky High
[ ] Jeepers Creepers
[ ] Jeepers Creepers 2
[x] Catch Me If You Can
[x] The Others
[x] Freaky Friday
[ ] Reign of Fire
[ ] Cruel Intentions
[ ] Cruel Intentions 2
[ ] The Hot Chick
Summa: 5

[ ] Swimfan
[ ] Miracle
[ ] Old School
[ ] The Notebook
[ ] K-Pax
[x] Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring
[x] Lord of the Rings: The Two Towers
[x] Lord of the Rings: The Return of the King
[x] A walk to remember
[x] Boogeyman
Summa: 5

[x] Hitch
[ ] The Fifth Element
[ ] Star Wars Episode I The Phantom Menace
[ ] Star Wars Episode II Attack of The Clones
[ ] Star Wars Episode III Revenge of The Sith
[ ] Star Wars Episode IV A New Hope
[ ] Star Wars Episode V The Empire Strikes Back
[ ] Star Wars Episode VI Return of The Jedi
[ ] Troop Beverly Hills
[ ] Swimming with Sharks
Summa: 1

[x] Air Force One
[ ] For Richer or Poorer
[ ] Transporter
[ ] Transporter 2
[ ] People Under the Stairs
[ ] Blue Velvet
[ ] Sound of Music
[ ] Parent Trap Re-make
[ ] The Birds
[x] The Terminator
[ ] Terminator-2
[ ] T-3
Summa: 2

[ ] Empire Records
[ ] SLC Punk
[ ] Meet Joe Black
[ ] Nightmare Before Christmas
[x] The Silence of the Lambs
[ ] Sleepy Hollow
[ ] I Heart Huckabees
[ ] 24 Hour Party People
[ ] Blood In Blood Out
Summa: 1

[x] Thirteen
[ ] Manic
[ ] American History
[x] Deep Blue Sea
[x] George of the Jungle
[ ] Canadian Bacon
[ ] How High
[x] The Jacket
[ ] My little pony 1986
Summa: 4

[ ] Road to perdition
[ ] Jesus Christ Superstar
[ ] Rent
[x] Mulan
[x] Mulan 2
[x] Lion king
[x] Lion King 2
[x] Lion King 3 Hakuna Matata
[x] Legally blonde
[x] Legally blonde 2
[x] Pink Panther
Summa: 8


Total summa: 88

 Jag har inget liv, tack och hej!

Av Emelie - 18 september 2008 22:05

Vilken stil har du?

Nörd?

Jag har blivit instängd på toaletten ( )
Jag har blivit dissad (x)
Jag har glasögon ( )
Jag har byxorna över naveln ( )
Jag har blivit kallad tönt ( )
Jag har bra betyg (x)
Jag har/har haft tandställning (x)
Jag tänker inte mycket på mitt utseende ( )
Jag har mindre än 2 kompisar ( )
Jag har blivit mobbad på ett eller annat sätt ()
Jag tycker schack är roligt ( )
Totalt: 3

Fjortis?
Mitt utseende är mitt liv ( )
Jag använder vax varje dag ( )
Folk har kallat mig korkad ( )
Folk har kallat mig fjortis (x)
Jag lyssnar på remixade babyröster ( )
Jag är blond (x)
Jag tycker att jag är snygg ( )
Jag festar varje helg ( )
Jag röker ( )
Ifall jag tycker att någon är ful, säger jag det högt, helst så att personen hör ( )
Jag är dålig på grammatik ( )
Totalt: 2

Brat?
Nästan alla mina kläder är märkeskläder ( )
Pappa betalar ( )
Jag åker utomlands varje år (x)
Jag spelar golf ( )
Jag har blivit kallad snobb/brat ( )
Jag har blivit kallad korkad ( )
Jag posar på mitt klassfoto ( )
Jag är solbränd året om (/)
Jag äter på resturang varje vecka ( )
Totalt: 1½

Ghetto-kid?
Jag använder keps varje dag ( )
Jag använder stora munktröjor (x)
Jag har häng (/)mjukis
Jag har ett kompisgäng som jag hänger med varje kväll, gärna bakom snabbköpet ( )
Jag använder ord som "din mamma", "mannen" och "yo" ( )
Jag hälsar på mina polare med en dunk i ryggen ( )
Jag lyssnar på hip-hop ( )
Jag har slagit ner någon ( )
Jag har hamnat i bråk med polisen ( )
Jag hamnar ofta i bråk (/)
Jag skolkar ofta ( )
Totalt: 2

Datanörd?
Jag använder uttryck som lol, n00b, rofl, ffs och omfg ( )
Jag skriver cya istället för see you (x)
Jag spelar WoW ( )
Jag spelar något annat spel online ( )
Jag säger lol IRL ( ) -
Jag är inne på datorn varje dag (x)
Jag är i level 60 eller mer på WoW ( )
Jag vet vad roflmao betyder (x)
Jag är nästan aldrig ute ( )
Jag har mörka ringar under ögonen ( )
Totalt: 3

haha shit...

Av Emelie - 18 september 2008 21:45

Har inte skrivit på länge nu iaf, igår var jag med Stina, vi var ute och busade och frös ihjäl i typ nån timme haha :] Sen kom Jonte och Elias och busade med oss, sen for jag hem för jag hade läxxxor!


Idag var det iaf skola. Vi hade engelska på morronen, hade tydligen läxa :S Då det var förhör på nåt ssom jag inte hade öva på :D Men det gick typ bra, kunde allt tror jag. Sen hade vi svenska, vi har börjat med deckare, det är fett kul! Vi ska skriva en egen, är typ peppad, fast man får inte skriva på datorn förrän man ska renskriva så de saakkkkk :D Sen hade vi gympa! FOTBOLL FTW! Det var inte helt jävla seriöst, men aaa det är så jävla nice :D Dom flesta i klassen spelar ju, alla tjejer i mitt lag går typ i min klass, så alla spelar typ fotboll. Tänk dom som inte göre, vi tar ju allt så seriöst när det är fotboll, haha :] Sen hade vi lunch, åt med Pone, det var makaronilåda elr nå :D

Sen hade vi matte, vi spelade ett mattespel, såklart vann jag jonas och gurra, jamena, vem annars? ;) haha skojja, jag sug på matte, men vi vann iaf ;) Sen hade vi estetiskt, i skoghelvetettttttttttttttt! IGEN! Vi har seriöst varit där 3 veckor på raken! Aldrig mer!


Nu har jag varit på hockey, världens typ mest spännande match! Det slutade iaf 5-4 till oss. CHILL DUDES!


På måndag tar jag bort min braace! Jag längtar så sjuukt mke så ni fattar inte :( Har haft den i ett och ett halvt jävla år, FUCK IT! NU SKA DEN BORT, FÖR EVIGT! YEAAAAAAAAAAAH<3


Nuu ska jag iaf kolla litte på tv, sen ska jag slagga! Imorn äre skolkör och 2 timmars bild på morronen! Chilla!

/ememelie

Av Emelie - 16 september 2008 18:42

Av Emelie - 16 september 2008 17:35

Fick skjuts imorse, vi hade litteratur på morronen, sen språk, sen idrott. Vi hade frisbee, som spåra :D Men de chilla :D Sen hade vi lunch, det var kööörv! Sen hade vi matte, vi såg film. "Filmen om 1". Haha, den saaakk! Dålig humor, och det sista Elisabeth sa innan hon gick var: Den här är faktiskt vääldigt rolig! HAHAHAHAHAHA! Ja, precis... Vi gick över lektionen och in på engelskan så vi missade rasten... Sen hade vi engelska, och ingen SO efter! Så vi slutade, fast jag skulle till vårdcentralen så jag for dit och skulle kolla min astma... Den har typ blive bättre pga kortisonen :D Fett värt med den! Sen for jag hem, gjorde labbrapporten, åt och nu ikv kanske jag och Jonas skulle göra naaagt :D Vi får seeee :D


HAHAHA SHIT! DET BLIR INTE TISDAG MED TANDSTÄLLNINGEN! MÅNDAG IST! KIIING<33333333333 Äntligen, lyckan är ooobeskrivlig, det får bli hur fult som helst, bara den far<3 


Nu har vi iaf uppehåll med fotbollen i 5 HELA VECKOR! Aaaah, springaspringaspringa... Sen ska vi börja om träningarna med att bowla en fredag och keeka pizza, lät inte då dalit ;) NU SKA JAG SLUTA SKRIVA!

Här är iaf en låt jag hörde på radion, gillar INTE Agnes, men den låg på topplistan, ochden är inte spec dålig! AJAAJAJAJAJAJAJAJ PUSS
/ememelie

!

Av Emelie - 15 september 2008 19:35

Av Emelie - 15 september 2008 15:47

7 dagar kvar tills rälsen drar! Om man inte räknar med idag :]


Träningen igår var inte alls jobbig, den var från 4-halv 6. For hem och duschade, sen for jag till Jonas :D Sen kom Erik efter ett tag, sen Jesper :D Vi var ute ett tag vid studsmattan, sen gick vi in och såg på Jonas underbara filmer på datorn :D HEHEHEHEHE... Sen gick vi och såg film, Fullt hus? Eller Huset fullt? Äh... Sen kom Anna och hämtade mig, tjäääna! Sen satt jag ett tag vid datorn, såg lite tv sen slagga jag :D


Idag var jag råååååååååseg. Höll inte på att få mig upp. Vi hade NO på morronen, Katarina var borta, så vi skulle ha nån annan lärare. Så vi satt och väntade på en lärare, till slut kom KÅKAN! :D Så vi hade no, sen slöjd, sen lunch, sen svenska SEN so :D Vi såg fjällfilmen :] Haha, det var faktiskt fett kul där nu när de har gått ett tag, även fast vi trodde att vi skulle dö där i tältet ;) Nu ska jag snart och rida, sen blire väl vänner :D PUSS PÅ RUMPAN

/ememelie

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards