ememelie

Alla inlägg under oktober 2008

Av Emelie - 1 oktober 2008 16:18

Internet kraschade i måndags, yäääääää! Inte det mest lyckliga ögonblicket i mitt liv måste jag ju erkänna. I måndags var jag med Matilda, Simon och Nils. Vi såg Idol och va ute typ :D Sen igår var jag på soooeder och bakade muffins med Richard och Aliiiiiiiiii :D


Idag vaknade jag halv 7 (VARFÖR!?!?!?!?!?Jag är dum i huvet :() Åt frukost, fixade mig och cykla till skolan. Vi hade skolkör direkt på morronen, har inte skrattat så mycke på nån körträff nån gång! HAAHAHAH ojojoj... Sen gick jag tillbaks och hade matte(matteprov imorn btw! de blir väl fetfail.) Sen hade vi SO, mentortid sen lunch. Språkval, hål i 1 timme och 10 min, sen NO, och nu är jag hemma iaf. Ikv ska jag tyo vara med Jonte och Jonas. Imorn äre skola igen, går till 20 i 4. Peppa... Sen tror jag att vi skulle träffas laget och prata på kvällen om jag inte fattade fel :S Aja, nu ska jag byta kläder och fixa mig, skriver mer ikv! Puss!

/ememelie

Här är Electric Bird - Sia

Ni känner nog igen den från tv!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards