ememelie

Alla inlägg den 9 december 2008

Av Emelie - 9 december 2008 18:20

Monki (L) Emelie?

Nackdel, finns ej i Skell (U)

Monki (U) Emelie


Koftan är dock inte därifrån


Av Emelie - 9 december 2008 18:06

Ska snart hoppa in i duschen, sköööööööööönt!

Ikväll är det en film med Reneé Zellwger och Meryl Streep på TV som jag ska se tror jag. Den verkar bra, såg reklam för den idag på och den verkar bra :) Sen ska jag gå och lägga mig, skola imorn igen då. Sen på kvällen är det

Idol X-Mas på Sjungande. Det är för alla som ska Konfirmera sig så de kommer vara emassa roligt folk där :D Ska nog dit med Matilda och då äre ingen vanlig konfa på torsdag, så det är rätt bra :D


Nu ska jag iaf hoppa in i duschen, puss!

Av Emelie - 9 december 2008 12:38

Sjuk, inte bra inte bra.

Så idag har jag hittills typ bara sovit och spelat piano. Jag ska fan satsa på musik, ska nog söka Estetisk Musik på gymnasiet. Nu har jag sax, gitarr och piano snart när jag har lärt mig lite mer, men jag kan rätt mycket nu.

Det är iaf lätt att roa sig med när man är ensam hemma och sjuk, för jag orkar typ inte kolla på tv elr sitta vid datorn. Jaja, jag gör det nu men jag ska inte göra det länge till. Lovar. Sen ska jag göra en kopp hot-chocolate och bara sitta och mysa invirad i ett fetttttt täcke. Myspys


Sitter och kollar runt på lite klädsidor. Funderar vad jag ska ha på julshowen. Om det är nån hemsida som inte har så lång franktningstid så kanske jag hinner beställa nånting. Får i stort sett panik när det är nån som man  "måste" ha. Typ till skolavslutningen osv. Det finns verkligen ingenting i Skell, finns det nåt så har ALLA det, creepy. Men det är Skell!


Nu har jag iaf tänkt fortsätta med mitt pianospelande, eftersom att det inte finns så mycket mer att göra, shit mitt huve dööör, pusshoj!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards