ememelie

Alla inlägg den 17 december 2008

hej

Av Emelie - 17 december 2008 22:02

Av Emelie - 17 december 2008 20:00

Sommar i Kroatien, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah<3

Av Emelie - 17 december 2008 19:34

Snön?

Av Emelie - 17 december 2008 17:19

Jag känner att jag är överpeppad på att sluta skolan, imorn ska vi se film och äta godis och chips och dricka läsk och asså det är ju fucking underbart! ;) Vi skulle se Dieselråttor och Sjömansmöss, men vi ändrade efter flera klagomål så nu ska vi se Ratrace ist. Fett mke bättre, nu är jag nöjd :D Så vi ska typ ha pyjamas på oss och se film, för vi ska typ inte göra nåt annat än det :) Sen får vi våra betyg också nån gång på dagen, har typ inte räknat med nåt annat än G i dom flesta ämnena, tror inte jag kommer få mer. Menmen, vi får väl se hur det går iaf :D Sen är det show på kvällen, yeye! Det kommer bli gr8 :D


Ikv ska jag bara ta det lugnt tror jag, har inga planer iaf. Det är rätt skönt för nu under hösten har jag typ haft nåt varje kväll, träning/musik/ridning/läxa osv, så jag är en livsnjutare nu, typ, eller inte. Men det är nice iaf :D


On friday ska jag jobba hos papaa, sen ska jag gå på stan och köpa lite greejs. Efter det äre träning på balder, sen ska jag på ladan tror jag med Matildaa. Kan typ inte vara ute så länge då för på lördag far jag med laget till Umeå och spelar FutsalDM, mot Umedalen. Och vi ska vinna, kick their asses, beat the shit out of them, spöa dom, köra över dom aa ni förstår, dom är körda, vi ska vinna! :D Men jag hinner inte skriva mer just nu, lägger in en bild som Anna tog igår i svartvitt och fäärg. HOOOJ!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards