ememelie

Alla inlägg den 11 december 2008

Av Emelie - 11 december 2008 15:27

Nä men seriöst, glömde bort att vi hade engelskaprov idag, och vi hade de dirr på morron så jag kunde inte plugga innan nåt heller då, men det gick väl som det gick, kunde nästan allt typ. Sen hade vi svenska och vi jobbar med satsdelar (HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA), ja och det suger hårt. Sen hade vi idrott, vi hade typ, Motionsgympa elr nåt liknande. Sen var det lunch, tack flingor med mjölk för att du sätter guldkant på skolmaten!

Sen hade vi matte i en timme, algebra och ekvationer (U) Det är så sjukt tråkigt så asså, näe, ord kan inte beskriva! Rast i 15 min sen hade vi estetisk plattform i 25 min sen fick vi sluta :D :D


Imorn är det luciatåg på Nordanå, så vi fick sovmorron till kvart över 9! YES! Och jaaa, jag är überglad för det för vi har aldrig sovmorron, hursom helst ska vi se på de då, och sen har vi lunchlunchlunch :D Sen äre bara tråklektioner osv. På kvällen, vet ja inte. Eller kanske Monkeyhouse med MAtti! Vi får väl se va som poppar. Ikv har jag nooo idea vad jag ska göra, det är ju ingen konfa för att de var Idol  X-Mas igår. Men nu ska jag inte skriva längre, pusshooj! 

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards