ememelie

Alla inlägg den 25 december 2008

Av Emelie - 25 december 2008 22:54

BIG-Volymschampo

Införskaffa en burk Big. Gör det nu. Det här schampot gör ditt hår minst tio år yngre. Ditt hår kommer se ut som om det suttit på någon som alltid gått och lagt sig i tid, aldrig stått i rökiga barer, aldrig simmat i bassänger med massor av klor, aldrig permanentat, färgat eller torkat ut håret. Ditt hår kommer att glänsa..nej, skina som aldrig förr. Big schampo ger ditt hår massor av volym. Varför och hur? Vem bryr sig? Det är bara att köpa en burk...Ok, då...havssalt, sjögräs, citron- och limejuice och kokosnötsolja är förklaringen. Effekten av Big är inte tillfällig, ditt hår kommer att bli bättre och bättre ju mer du använder det. Så - köp det! Nu!

VARFÖR ÄR ALLT MIRACLE?

Av Emelie - 25 december 2008 22:37

Jag vill till Luleå nunununu och gå på Lush och handla! Det som jag fick i julklapp funkade så sjukt bra så jag vill ha mer produkter därifrån. Har kollat runt lite på hemsidan(www.lush.com) och har hittat typ TOOON med saker som jag vill ha, vet inte ens om jag vågar gå dit för jag kommer nog shoppa upp alla pengar jag fick i julklapp! Haha nä, men jag och Anna har pratat om att fara upp till Lule kanske om vi får låna bilen :D Det blir som en miniroadtrip, typ. Skulle vara 7kt kul iaf! Här är lite grejer som jag har spanat in som jag ska försöka inskaffa!

Chocolate Whipstick

Whoosh

Mask of Magnaminty

Sympathi for The Skin



Jag kommer bli fattig (U)

Av Emelie - 25 december 2008 17:32

Av Emelie - 25 december 2008 17:26

Idag var det som vanligt på morronen, stall1.

Ikväll har jag tänk gå och lägga mig rätt tidigt, ska på Hemköp nu snart också sen kanske hyra en film eller nåt om det har öppet, annars har jag inte så mycket mer att skriva om just nu, pzz @oouut!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards