ememelie

Alla inlägg den 27 december 2008

Av Emelie - 27 december 2008 17:11

Imorn har jag faktiskt BESTÄMT att jag ska på rean, har inte kunnat

fara eftersom att jag har varit borta hela dagarna från 08.00-16.00 så

imorn gäller det, jag ska shoppa rejält tror jag, men jag ska även till

Luleå någon dag i veckan så jag måste ta det lugnt ändå, för jag ska

shoppa på Lush där, och det krävs ju pengar. Sen kanske jag måste

betala till en tank till bensin, hoppas vi slipper men i värsta fall, mina

pengar kommer att ta slut,men som tur är så fyller jag ju år om mindre

än en månad och det är = pengar, så det är ju underbart! Men nu ska jag

snart äta, så inge mer skrivande! Pzz @oout!

Av Emelie - 27 december 2008 16:32

Sista dagen på kursen, jag gråter. Nä men seriöst, de kommer suga nu :) Igårkväll var jag med Stina och Elias först, vi gick till Hemköp, sen runt lite, sen Frasses sen till Richard där vi var med han och Robban, hann inte vara där så länge eftersom att jag skulle upp så tidigt. Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, jag har sett alla filmer som jag har men jag har faktiskt nåt gott att äta så jag måste nog fara till Hemmkväll och lämna igen och hyra 3 nya.


I ALLA FALL, UNDER ÅR 2008:

[x] Du har hittat ny musik du gillar-låtar

[x] Du har fått nya kompisar

[x] Du har varit i ett annat land än Sverige

[ ] Du har hoppat från 10'an

[x] Du har låtit bli att skolka även vid de värsta stunder.

[ ] Du har fått bra betyg i skolan

[x] Du har varit ledsen

[x] Du har velat dö

[x] Du har varit glad

[ ] Du har druckit alkohol

[ ] Du har blivit kär

[x] Du har känt dig sviken

[ ] Du har känt att ingen har sett dig

[x] Du har suttit vid datorn mer än du brukar

[ ] Du har rappat

[ ] Du har skrivit en låt

[x] Du har känt hat

[x] Du har känt som om någon tagit dig för givet

[ ] Du har varit i slagsmål

[ ] Du har varit "sjuk"

[x] Du har varit sjuk

[x] Du har dansat

[x] Du har bråkat med dina föräldrar

[x] Du har haft någon som stött på dig

[x] Någon har sagt att du är snygg

[ ] Bråkat med din älskling(Vi gjorde slut, det är värre)

[ ] Strulat med en främling

[ ] Strulat med en från samma kön

[x] Varit så uppjagad att du gjort misstag

[x] Gråtit för något som hänt i ditt liv

[ ] Lekt för mycket med bilddagboken

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards