ememelie

Alla inlägg den 15 december 2008

Av Emelie - 15 december 2008 19:13

En helt vanlig skoldag ungefär då. Förutom på eftermiddan då vi lyssnade på en dude från migrationsverket. Det var rätt intressant ändå, fick veta lite saker som man inte visste innan osv, sen slutade vi efteråt. Sen gick jag och Jonas ut från skolan och han tänkte putta ner mig i en snödriva och jag bailade, synd att man inte fick det på film, de är sånt som ska ligga på youtube! ;) Sen cyklade vi hem och jag gjorde mat. Sen for jag på stall1, det var sista ridningen för den här terminen iaf :D Fast det är julkurs den 23dje så de gör inte så mke :D Och nu sitter jag här och ska snart och träna, om min syrra hinner hem med bilen annars måste jag cykla, hehe känner jag peppen elr??? Aja, sen ska jag iaf duscha och damsuga.


På torsdag slutar skolan, ÄNTLIGEN! Vi ska se film och äta chips/godis/läsk osv vad jag förstod. Känner jag min klass rätt kommer det sluta med nån dålig fightingfilm/dåligkomedifilm. Och jag kommer sova mig igenom den dåliga filmen, hehehe kul! Sen slutar vi iaf vid typ, 1-2 nån gång. Och sen är det julshowen på kvällen, de brukar vara fett kul, disco först sen själva "showen", som brukar innehålla typ, musik, nomineringar och sketcher typ. Brukar iaf vara skitkul :D Men nu ska jag byta om osv, sen fara iväg på träning. Slänger in en bild

 so long peps!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards