ememelie

Direktlänk till inlägg 30 december 2008

Rubrik saknas

Av Emelie - 30 december 2008 16:38

Röker du? - Nej
Snusar du?- Nej
Betalar du tv-licens? - Nej
Gör du frukosten själv? -Äter typ aldrig frulle :D
Har du suttit i rätten- Har varit där inne och kollat på en rättegång :D
Har du slagit ner någon? - Vet inte
Har du pussat någon av samma kön? - Nej
Har du varit på strippklubb? -Nej
Vad gör du när du blöder näsblod? - Har aldrig blödit näsblod
När grät du senast? - I typ.......... förrgår

Vem kan du prata om allt med? - Sandra Wallin och Matilda
Har du solglasögon? - Har ett par men brukar inte använda
Skriv en mening på engelska- Go fuck yourself
Vem pussade du senast? - hehe :D
Vem kramade du senast? Matilda elr Emelie
Vad är din högsta önskan just nu? - :]
Vad heter ditt hårspray du använder? - Använder typ inte hårspay längre :D
Vem gillar du?- Många!
Vilken färg har du på tröjan du har på dig? - Svart, grå
Har du string på dig just nu? -Nej ;)
Känner du någon som heter Niklas? - JA :D
Har du bärbar dator? - Nej :D
Är du blyg? - Aldrig blyg :D
Vad tänker du på just nu? - elr VEM :]


NU ska jag snart fara iväg till stan med Anna och hjälpa henne välja skor och jag ska typ köpa jeans! Och sen kanske nåt att ha på mig imorn... Vi får se vad jag hittar :D Pzzzzzzz @out

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 11 november 2010 22:50


Jag har totalt glömt bort denna blogg. Har börjat skriva på våran nya http://antasben.blogg.se/, och fokuserar mest på den nu. Såg nu när jag loggade in att jag hade kommentarer om att jag skulle uppdatera mer ofta och även att det finns några tappra...

Av Emelie - 15 augusti 2010 11:40

Skrev ett inlägg igår som tydligen inte visas? Fattar inte vad som hände. Hur som helst är jag hemma nu och har hunnit med ganska mycket de senaste dagarna. Igår var jag med rätt många och vi badade och chillade, en toppenkväll!   Idag vet jag in...

Av Emelie - 4 augusti 2010 00:06

Okej, måste erkänna att jag tycker synd om mig själv, jag är riktigt förkyld och har haft ont i huvudet sen i fredags, jag känner varken smak eller lukt och har rethosta som aldrig försvinner. ÄR SÅ ARG! Blir aldrig frisk, det kanske beror på att jag...

Av Emelie - 3 augusti 2010 19:45

Har åkt gummibåt på älven idag! Så jävla härligt det var! Det tog upp mot 3 timmar, men det var jättekul! Jag, Linus, Richard, Elias, Agge, Erik och Johan var det som åkte.   Nu sitter jag i sängen och ser på tv och funderar vad jag ska göra ikvä...

Av Emelie - 3 augusti 2010 01:59

Kommer jag någonsin räcka för dig?   Godnatt.

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards