ememelie

Alla inlägg den 4 maj 2008

Av Emelie - 4 maj 2008 22:17

Nuu ikv har jag varit med Stina osv =) Vi har cyklat runt och frysit ihjäl. Till slut hittade vi en lekpark och satte oss där och gungade, vi pratade om allt mellan himmel och jord, saker som inte någon borde ha hört, men när vi skulle cykla hem igen så ser vi 3 jävla snorungar som har suttit och lyssnat(WTF?!?!?!?!?!), som då sprang iväg när vi gick till cyklarna, dra åt helvete =)

Men nu ska jag snart slagga så jag orkar upp imorn, harebäst =)


/ ememelie

oj

Av Emelie - 4 maj 2008 16:43

På fredag äre mke som händer. På morronen ska jag till tandregleringen. Snällaaaaaa att jag får ta bort rälshelvetet snart! :'( Jag tänker inte ha den hela sommarn. ALDRIG! Hoppas att jag får komma en gång till och ta bort den före sommarn. Och sen på eftermiddan har jag utvecklingssamtal, fy och fan för det. Sen är det Vårmässan ju :D Fast jag ska gå på Lördag tror jag... Fast det kommer vara mest folk då, men det kan inte hjälpas =)  Imorn är det stall1, tisdag träning, onsdag spelning, torsdag träning, inget på fredag, lördag, sen träning söndag. Hela veckan har vi där. Nu sitter jag och lyssnar på Paramore och Alfphabeat. Nu har vi haft träning i tältet, det var fan det varmaste jag har varit med om. Sen när vi hade börjat träna, så börjar det regna och åska?? Fast det var härligt ;D Ikv ska jag vara med Stina, fast jag borde sova egentligen... Har jätteont i huvet och är allmänt riskvast. Men jag är så rastlös, så jag kan aldrig bara tare lugnt. Nu ska jag iaf äta, sen ringa Stina, ring om ni vill joina ossss =)


/ememelie 

Av Emelie - 4 maj 2008 13:13

Jag solade här ute 1 timme, och är redan brun :O 18 grader i skuggan är inte tokigt. Nu ska jag snart på träning i tältet, pepp :D Inte pepp på skola imorn däremot, men nu är det inte så länge kvar iaf :D  Men nu hinner jag inte skriva mer, ska byta om och dra på träning, hare bäst!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards