ememelie

Alla inlägg den 23 maj 2008

Av Emelie - 23 maj 2008 18:48

Hade vi svenska, inte våran riktiga lärare, utan en annan som spelar WOW. Halvpinsamt, menmen, efter lunch hade vi gympa, lekar på multiplanen, det var kul :D Sen for jag hem och mamma kom och hämtade mig, sen for vi ut och provkörde en ny bil, sjukt vad härlig den var :D,sen for jag till optikern och kollade upp mina "vattendroppar" i ögonen, jag ser som vattendroppar och snören när det är ljust, det är lösa bitar i glaskroppen tydligen, min pappa har också haft det och verkar vara ärftligt och kommer inte att bli av med det :S menmen, det går att leva med :D Ikväll ska jag vara med Linus, Matilda och kanske nån mer =) Här nere är en trailer till Gossip Girl, sjukt bra, se avsnitten på tisdagar! Missa inte! Men jag hinner inte skriva mer nu, skriver när jag har kommi hem, PUSS

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards