ememelie

Alla inlägg den 15 maj 2008

Av Emelie - 15 maj 2008 16:26

Var det en helt okej dag faktiskt, på morronen redovisade vi praoen, sen hade vi fjällinformation resten av dagen, fick veta om mat, kläder, sovtips osv. Nu är man ännu mer peppad. Det verkar verkligen hur kul som helst! Och imorn ska vi ut i skogen och få veta ännu mer :D Ikväll har jag träning, jag har lite träningsvärk från igår, så vi får se hur det går :D


Vad heter du?
Emelie Sofia Danielsson

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
Har inte räknat :]

Vilken svordom använder du mest?
Allt, svär hela tiden

Äger du en Ipod?
Nej, men MP3 är billigare och funkar precis lika bra :}

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
06.40

Hur många resväskor äger du?
1

Använder du flip flops även när det är kallt ute?
Nae, dom är läskiga

Var köper du dina matvaror ifrån?
haha,fast mamma och pappa men, Ica elr Coop =)

Vilken var den senaste filmen du såg?
Tempation Island

Om du vann en miljon på lotto, vad är det första du skulle köpa?
RESARESARESA

Har någon någonsin kallat dig lat?
Nae, typ inte :O:D

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Amy Winehouse - Frank

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Oboy, ta mig tusan!

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Jadå, sånt är vardag vettu :D

När var senast någon stötte på dig?
haha jadu:D

Vad åt du till middag?
Kyckling ;D

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Naedå

Vem var den senaste som ringde dig?
Mammaa

Vilken film kan du alla replikerna till?
High school musical, jag vet att det är pinsamt, men nötte den så sjukt mycket när jag fick den för nått år sen...

Äger du några band-t-shirts?
Nae...

Vilket var ditt favoritämne i skolan?
Idrotttttttttt

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards