ememelie

Alla inlägg den 9 maj 2008

jah

Av Emelie - 9 maj 2008 23:20

Idag har jag varit hos tandregleringen, guess what. Nu har jag fått gummiband också, så alla er som får tandställningen, jag säger bara; Been there, done that. Nu har jag verkligen allt som man kan ha på en tandställning, men direkt efter sommarn ska den bort, och det känns sjukt jävla skönt ;D Sen hade jag utvecklingssamtal på eftermiddagen, missade idrotten(:@), men det gick hyfsat. Nu ikväll har jag varit hos Linus, vi körde lite Need for speed och såg en film (A) Imorn ska jag upp tidigttidigt och sälja Aftonbladet. Inte pepp, men pengar får man. Sen funderar jag på att gå på vårmässan eller fara och fota hopptävlingen, jadu. Ikväll far Anna till Auschwitz, halv 4 inatt, jag vill också fara, bleh. Jävla lottobarn ;D Menmen, nu ska jag göra annat på lórdinateur. HERÅ

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards