ememelie

Alla inlägg den 17 maj 2008

Av Emelie - 17 maj 2008 18:51

ÅTTA DAGENS:
Klädsel
: Jeans, linne, munkjacka

Frisyr: uppsatt
Roligaste händelse: När Linus ramlade i lekstugan, haaha
Mat: Frukost, lunch, middag, SNART KÖRV

Jobb: hoho inget.
Bästa: Linus!
Sämsta: jag
Önskning: bärbar dvd...

SEX VEM:
Sov du hos senast: Linus :D
Ringde du senast: Richard
Ska du träffa imorgon: Fotbollslaget :d
Rörde senast vid dig: mamma
Vill du träffa nu: alla
Spelade du senast ett spel med: Linus :D

FYRA VAD:
Stod det i senaste smset du fick: Nä ;)
Ser du fram emot: Sommarn
Tänker du om att skaffa barn: Njaaaaa
Ska du göra nu: Dra ut och vara social och GRILLA :D <3

Av Emelie - 17 maj 2008 17:44

Igår hade vi match mot Umeå, vi förlorade med 1-0, men vi spelade ändå rätt så bra faktiskt. Fast domarn var nog den mesigaste jag har varit med om. Matchen började 7 och räckte till ungefär halv 9, sen for jag hem och duschade och efter det cyklade jag till Linus och sov där :) vi vaknade typ efter 10 nån gång, sen skulle han på match, dom hade samling ett så vi for 12 från han. Ikväll ska jag iaf grilla med emassa folk och spela brännboll. Det blir RÅKUUL! Imorn har vi iaf match igen, jag tror det var mot Burträsk, PEPPA TJEJER. Men nu ska jag inte skriva mer, ska göra mig i ordning sen fara och ut. HAREEBÄST=)

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards