ememelie

Alla inlägg den 22 maj 2008

Av Emelie - 22 maj 2008 21:00

(x) du bär mjukiskläder minst 2 gånger i veckan
(x) du tycker joggingbyxor är skönare än jeans
(x) du tycker om att kramas
(/) du kramas minst en gång per dag
(x) du har en partner du ofta myser med

(x) du har blivit masserad
(x) du masserar andra
(x) du tycker om att ta en fika någon gång ibland
(x) du har sett någon utav filmerna: titanic, armageddon, love actually, a walk to remember
(x) du dansar oftare tryckare än vildare danser

(x) du tycker både om att dricka varmchoklad i backen och ligga och steka på stranden
( ) du brukar läsa en bra bok innan du går och lägger dig.
( ) du är en lugn person
(x) du hänger oftast vid bänkarna/sofforna på skolan
(x) kompis-middag är aldrig fel
(x) du tycker om att gå på promenader med kompisen
(x) du går på bio någon gång då och då
(x) i din säng finns många kuddar, kanske även ett gosedjur(dock inte gosedjur)
(x) du tycker om små bebisar
( ) du föredrar lugnare cafén än mer högljudda
(x) du klär dig inte så ofta i skrikiga färger
( ) du höjer nästan aldrig rösten
(x) att ligga i soffan under ett täcke är det bästa du vet
(x) du har somnat på en lektion
(x) hoodtröjor och mjukisbyxor är din grej

(/) du kan vara utan smink / håret ofixat i skolan någon dag.
(x) du har gått på stan i joggingbyxor
( ) du föredrar finare restauranger framför mcdonalds/max

Summa: 22

0-5 överenergisk person eller tycker du bara inte om att mysa? kom igen, ta det lugnt. annars dör du av en hjärtinfarkt.

6-12 det är inte fel att gå utan håret fixat till skolan, alla kan väl unna sig att ta det lugnt ibland?

13-19 du är bara lite halvmysig. du tycker om att mysa, men dras ändå till att festa?

20-24 vilken mysig person du är. du kanske festar och myser lite vartannat

 MYSPYSIGT

:D

Av Emelie - 22 maj 2008 19:13

Idag har vi helt okej lektioner faktiskt, halv 12 for jag, Signe, Jonna, Sara, Jonte och Pontus och red på elevens val (A) Jag fick slippa estetiskt och fara med idrotten ist. Sen hade vi NO, vi jobbar med hus och hushåll, imorn ska grupperna redovisa "våra" hus. Sen hade vi estet på eftermiddan, vi sjöng låten Daughtry - Over You. Hade aldrig hört den, är tydligen helt efter :S. Nu har jag haft träning på A-Torp, det gick sjukt daaligt. Menmen, sen träffade jag Yaoska och Diesel som var ute och gick! Men nu är jag hemma iaf, har ätit och känner mig lite halvrisig faktiskt... Menmen, det som man inte dör av gör en starkare :} Ikväll ska jag nog bara se TV och gå och lägga mig rätt tidig så jag pallar gå upp imorn, har försovit mig typ 3 dar på raken. Skriver mer sen, puss

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards