ememelie

Alla inlägg den 20 maj 2008

Av Emelie - 20 maj 2008 21:33

Nu är konserten på A-torp slut iaf, det gick väl sådär men alla var jättebra :)

Imorn så är det skola då, vi ska kratta skolgården... Fast vi missar engelskan så det är lugnt ;D Nu är det iaf prat om Tibro, isf ska jag åka tåg till Tibro dårå, och vara med Sandra Wallin där i typ en vecka, bl.a gå på Liseberg, Skövde, Skara osvosv. Det kommer kinga. Iaf så blire en 124 mils tågresa, Nattåg med sovvagnskupé. Det är inte helt jävla billigt för att vara tåg, menmen, bara jag får träffa Sandra :D Liseberg med obegränsade åk, ÅÅÅÅH<3 Sen ska jag inskaffa Cheap Monday jeans från Skövde också :}. Lägger in en bild på sovkupén där nere.


Sen när jag kommer hem ska vi på semester, jag vet inte riktigt vars vi ska än, jag hoppas på nån solsemester. Är sjukt pepp på sola, bada och god mat :'D. Precis som Turkiet förra året, satan, ta mig tillbaks. Sjukt jävla underbart. Men den här gången ska inte Anna med, hoppades på att kanske nån skulle få följa, men så blire nog inte. Om det hade varit en bilresa utan Anna så hade det varit råtråkigt, typ 200 mil i bil ensam i baksätet... Menmen, det blir nog ändå råbra :D Efter det blire Umeå Fotbollsfestival med laget, Umeå är fett mke bättre än Piteå enligt mig iaf, fast alla i laget ville typ till Piteå och den här gången ska vi inte åka ut på straffar!!!! Aja, det komr gå finfint :) Men nu ska jag göra lite annat på datorn iaf, skriver mer imorn :) Puss

Av Emelie - 20 maj 2008 15:44

[x] Ditt efternamn slutar på ...son, lund, gren, holm

[x] Du vet någon som har samma förnamn som du

[x] Du vet någon utanför din släkt som har samma efternamn som dig

[x] I din familj är ni 2 barn

[x] Du bor i villa

[x] Du bor i en tätort

[ ] Dina föräldrar är mellan 35 och 50 år gamla

[ ] Dina föräldrar har gift sig

[ ] Din pappa är yngre än din mamma

[ ] Din familj har en Volvo

[ ] Din pappa heter Lars

[ ] Din mamma heter Anna

[ ] Du har blåa ögon

[x] Du har tillgång till Internet hemma

[x] Du har egen mobil

[x] Du har ett eget rum

[ ] Du har varit i Danmark

[x] Du har varit i Norge

[x] Du har varit på Gotland

[x] Du vet vilken av Vänern o Vättern som är störst

[x] Du vet vad Vänern och Vättern är för något

[ ] Din familj har en husvagn

[x] Du känner någon som har husvagn

[ ] Ingen av dina föräldrar röker eller snusar

[ ] Du har ingen släkt som kommer från andra länder (Inte vad jag vet)

[x] Du idrottar minst 2 gånger i veckan

[x] Du har husdjur

[ ] Du får månadspeng

[x] De flesta i din familj är blåögda

[x] Du äter McDonald's

[x] Du följer en serie på TV

[x] Du är kär

[ ] Du är född i mars, april, augusti, juni eller december

[x] Du är blond

Summa: 23½ om jag har räknat rätt

Multiplicera antalet kryss med 3, så får du din procent.

63 % svensk...

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards