ememelie

Alla inlägg den 1 november 2008

Av Emelie - 1 november 2008 23:04

Av Emelie - 1 november 2008 23:00

Av Emelie - 1 november 2008 22:59

Av Emelie - 1 november 2008 22:58

Såg nyss Sex and the City the Movie. Här kommer emassa låtar därifrån, puss.

Av Emelie - 1 november 2008 16:34

Vaknade typ halv 12 idag, jag är sjuuuuuuuk. Fa, har klarat mig hela året fram till nu :( Så idag har det bara varit en lodisdag för mig, orkar typ inte göra nånting, får ont i ögonen när jag sitter vid datorn och kollar på tv. Men vad annars ska man göra när man är sjuk? Så jag har alltså bara legat i sängen hela dagen, kollat på tv och smsat emassa. Så ser ungefär min kväll ut också. Ska se 3 filmer och mysa. Sen är det emassa skräckisar på tv också, bl.a The Grudge, När lammen tystnar, Omen, When a stranger calls, osv. Menmen, det blir mkemke tv iaf.


Igår var jag och bowlade med dom som säljer Aftonbladet i Skellhell, det var gratis bowling och gratis mat. Tjääna! Sen for jag direkt till Matilda sen drog vi på Pan. Det SÖG , aldrig mer Pan som jag känner nu iaf. Fyfan. Efter inte så länge så drog jag Matti, Matte och Dajmen hem till mig. Vi for ut och busa, de var kallt som helllvveette och Dajmen hade bara tights på sig. HAHA. Sen gick vi in och åt bullllar :D


Nu har jag tänkt avruunda lite här då. Här är en låt och en bild, puss

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards